Ga naar inhoud

ccleaner

Aanbevolen berichten

Hoi helpforumteam,

Dank voor dit na te kijken. Idd dit berichtje sluit aan vorige items van Loge van malware op laptop.

De enige kwelgeest was de cursor die verspringt. Nu is dit toch nog niet opgelost dus zou ik er goed aan doen Norton terug te installeren ?

Dan nog een vraagje, ben een leek in dit soort dingen.

Indien nodig, heb ik een sleutel of zo nodig om terug Norton te installeren ? Ik heb dit oorspronkelijk op de Norton site gekocht maar

kan me niet herinneren van enig paswoord of zo?

Nu als ik Norton verwijder, kan ik dit terug installeren ? Ik heb dit gekocht op de website van Norton maar voor te herinstalleren

vragen ze verdere gegevens terug ?

Alvast bedankt,

Groetjes,

Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien je Norton terug wil installeren, zal je inderdaad over deze codes moeten beschikken. Als je on-line Norton hebt gekocht, worden deze per mail toegezonden naar je opgegeven adres. Dat is dus een belangrijke mail om te bewaren. Heb je die nog, dan kan je met het opgegeven licentienummer de AV-software opnieuw installeren. Heb je die niet meer en Norton is nog actief, dan kan je hem beter niet verwijderen. Want herinstalleren zal dan niet lukken zonder licentienummer.

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Kape,

Effe nakijken met jou of ik dit goed heb begrepen met je voorstel Norton terug te installeren.

De cursor springt nog steeds weg bij het typen, het is er nog erger op geworden dat ik nauwelijks nog een lijn kan typen ...

Ligt het probleem bij Norton ?? Als dit zo is, dan moet ik die codes terug opvragen bij Norton..gezien ik de versie gekocht heb, beschikken ze over mijn codes neem ik aan.

De mail heb ik helaas niet meer...

Is er een andere manier op m'n pc te cleanen van de kwelgeest ?

Ik kijk uit naar je reactie. hartelijk dank !

Groetjes,

Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi helpers,

Ik heb de Norton sleutel gevonden in een txt.bestandje met vermelding

Product key(s):

Norton 360

TQCGW.......

Is volgens jullie Norton de boosdoener voor de cursor die verspringt ?

Groetjes,

Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die verspringende cursor kan tal van oorzaken hebben; van een malware besmetting over een programma dat slecht werkt tot een defecte muis of touchpad.

Via trial and error proberen we te achterhalen wat de juiste oorzaak is.

De malware is reeds opgeruimd en dus gaan we nu over tot de volgende stap: de virusscanner.

Virusscanners durven al eens "storingen" veroorzaken en daarom gaan we dit nu uittesten.

Eerst de virusscanner verwijderen en als het daarmee niet is opgelost, opnieuw installeren en overgaan tot een volgende stap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.