Ga naar inhoud

Trage browser EN pc en blijvende melding van AVG om een fout bestand te verwijderen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

[ATTACH]32357[/ATTACH]

Ik heb ondertussen een kleine heilige schrik van foutmeldingen en consorten. Heb al 1 pc naar de z*k geholpen en nu deze NNeeeennneee :embarassed::argh: kost al genoeg zo een spellement met knopjes en lichtjes hé xD, en ik die dacht ooit it-manager te worden (dom dom dooooom:pcguru:)

AdwCleaner[R2].txt

Geplaatst:

Wel......... hij is sneller dan anders. Weeral eens dankzij hulp van een ervaren expert. (Ikke toch zo gene IT-wiz zoals ik dacht hé :rofl:)

Geen abnormale trage reacties, geen unwanted pop-ups of ads. Wat nog wel steeds is is dat de pc soms enorm lawaai maakt. Ik heb alle instructies al gekregen en uitgevoerd om een grondige kuisbeurt(en) maar blijkbaar kan dit bakje niet zo goed meer mee denk ik en stijgt hij af en toe eens flink op (wat met momenten héél irritant is). Het is een i5(???) serie van zo goed als 2 jaar oud en de verkoper zei dat dit het beste van beste was en dat deze pc ZEKER 10 jaartjes gemakkelijk mee kan gaan. Als er soms 3 tabbladen open staan, winamp die speelt en een bewerkingsprogramma open staat begint alles te zoemen en te draaien alsof de pc weg is met de bureau en andere momenten als alles open staat zoals ik al eerder vermeld gebeurt er niets. (achtergrondbewerkingen??? die misschien meer overlast voor de pc zorgen???).

Zagen da ik kan....sorry... het punt is het marcheert zoals het terug moet en ik wil je weeral eens enorm bedanken hiervoor. Mijn abonnement blijft voorlopig hier bij PCForum :adore:

Geplaatst:

Kuis dan nog wel even de gebruikte tools en wat overbodige restjes op:

Download 51a5ce45263de-delfix.pngDelfix by Xplode naar het bureaublad.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.

Zet nu vinkjes voor de volgende items:

• Remove disinfection tools
  • Purge System Restore
  • Reset system settings

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.

Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft u echter niet te plaatsen.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”.

Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”.

Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.