Ga naar inhoud

hoe maak ik mijn computer virus vrij en welke antivirus moet ik gebruiken?

Aanbevolen berichten

stukken beter :),

alleen 1 probleem. ik wou alles van me pc eraf gooien behalve het besturingssysteem. ik had dus ff gegoogled en had dom weg het eerst ede beste gedownload.

ik kwam bij een programma eraser en had dat op de c schrijf gedaan. Ik had 278 gb van de 465 over . na dat ik hem ongeveer een dag en nacht had laten lopen

kwam ik volgende dag aan en zag dat ik nog maar 6 gb overhad. Het programma dee niet wat ik wou want ik wou hem leegmaken zonder windows 7 er zelf af te

halen, weetje misschien een programma om dat wel voor mekaar te krijgen, alsnog heel erg bedankt wat je al hebt gedaan hij loopt stukken beter nu.

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met Eraser worden alle gegevens op de harde schijf onbruikbaar en onleesbaar gemaakt. Dus herstellen is onmogelijk. Je kan nog eens kijken of er eventueel in je Prullenbak geen backup van de verwijderde gegevens zit, maar deze kans is klein. Alles wat overschreven is, zou je - in principe - niet meer mogen kunnen herstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.