Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Even nog het volgende als ik windows 7 opnieuw installeer dan moet ik iedere keer een letter toevoegen aan die hardeschijf station om hem weer te geven anders komt hij niet te voorschijn ik heb er 3 c: , d: en e: . Hoe kan ik dat veranderen het is iedere keer als ik windows 7 installeer hopend spoedig op een antwoord .

Geplaatst: (aangepast)

Hallo, zijn het 3 harde schijven, of 2 waarvan 1 twee partities heeft.

Wordt in <schijfbeheer> alle schijven en/of partities netjes weergegeven?

aangepast door Guy
Geplaatst:
Hallo, zijn het 3 harde schijven, of 2 waarvan 1 twee partities heeft.

Wordt in <schijfbeheer> alle schijven en/of partities netjes weergegeven?

Hallo het zijn ik zou niet weten of het 3 harde schijven of 2 waarvan 1 twee partitie's heeft en van het andere heb ik ook geen ideee.

Geplaatst:

zo komen we niet verder. de vraag was: hoe wordt het in schijfbeheer weergeven. da's geen kwestie van weten, maar van even via start naar configuratiescherm gaan, aldaar naar systeembeheer-opslag-schijfbeheer, en vervolgens hier rapporteren

Geplaatst:

zo vaak installeer ik windows 7 niet opnieuw maar het viel mij op als ik het wel doe op de goede partitie dat iedere keer het hardeschijfstation van E: er niet meer op staat.

Geplaatst:

post-29038-1417705769,581_thumb.jpg

( @falstring: wat me opvalt is dat de C op de tweede plaats komt >> volgorde in Bios wijzigen? )

Hoi dat klopt ik heb ze al is gewijzigd maar als ik dan windows 7 opnieuw installeer staan ze weer in de verkeerde volgorde en staan er maar 2 hardeschijfstations in mijn computer zo als nu zie afbeelding .

Geplaatst:

merkwaardig.

je hebt dus twee fysieke schijven, waarvan een is opgedeeld in twee partities (+ een kleine systeempartitie).

of wijzigen in de bios helpt betwijfel ik, ik zou eerst de schijven eens anders aansluiten, de systeemschijf op een satapoort met een laag nummer, en de ander op een hoger nummer.

op sommige mobo's helpt dat.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.