Ga naar inhoud

verbinding mobiel


sulco

Aanbevolen berichten

sinds een paar weken vind de laptop niet meer aangesloten apparaten voor heen geen probleem gehad ,waarschijnlijk heb ik de usb poorten geblokt is dit mogelijk of is het iets anders ik ben maar een leek wie o wie weet raad

groetjes Simonia

Link naar reactie
Delen op andere sites

het kan zijn dat een van de apparaten de boel blokkeert. trek alle usbkabel los, herstart de pc, en sluit telkens één apparaat aan. heeft dat effect?

om de poorten te blocken moet wel je speciale handelingen doen, en die liggen voor een leek niet voor de hand, of misschien juist wél...!

ga een via start naar configuratiescherm en dan naar apparaatbeheer. je ziet dan een lijst van de ingebouwde hardware. staat er een bijzonder teken bij de vermelding van de usb poorten?

als je daar toch bent, kan je het volgende stap voor stap doen om de poorten opnieuw door windows te laten installeren:

- koppel alle usb-aparaten af

- configuratiescherm (- systeem - hardware) - apparaatbeheer

- als kruisje voor 1 usb-vermelding, dan openklikken zodat je een reeks usb-dingen ziet.

- selecteer de bovenste ervan, klik rechts en kies voor: installatie ongedaan maken

- werk zo alle usbvermeldingen af

- herstart de pc, waarna alle usb-dingen opnieuw in windows worden geïnstalleerd.

- daarna zouden alle apparaten (een voor een aankoppelen!) weer herkend moeten worden.

(nb: onder sommige windowsen wordt meteen de poort opnieuw geinstalleerd, dus zonder herstart.

dat merk je wel aan de acties die de pc uitvoert dan. belangrijk: werk wél alle usb-vermeldingen af op die wijze.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

uitzetten? je bedoelt toch niet de optie uitschakelen? de bedoeling was 'installatie ongedaan maken'....

staat er nu helemaal niks meer in apparaatbeheer of staan ze als uitgeschakeld??

staat er niks meer in taakbeheer dan vrees ik dat (de usb-component op) je moederbord aan zijn einde is gekomen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.