Ga naar inhoud

windows8.1 herstel

Guy

Aanbevolen berichten

• Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo Clarkie, als het kan zie nog even #20 en #21.

Ik heb besloten niks meer te doen op die notebook wat met geld of e-mails te maken heeft. Dan ga ik eens uitpluizen of ik in logjes met datum nog enig bewijs kan vinden dat de fout reeds er was toen ik die notebook in handen kreeg. Enkele weken eens duchtig "prutsen en spelen" met dat ding, tot ik het beu word. Dan ga ik dat eens proberen, herstel "vernieuwen" en desnoods naar fabrieks-instelling gaan.

Mocht ik nog kunnen bewijzen dat die fout er al was toen ik die noteboek ging halen, dan kan het best zijn dat ik mijn frak aantrek, mijn hoed opzet en dat ding in zijn <.at> ga steken. excuus voor het taalgebruik, zal ik niet meer doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Clarkie, als het kan zie nog even #20 en #21.

Ik heb besloten niks meer te doen op die notebook wat met geld of e-mails te maken heeft. Dan ga ik eens uitpluizen of ik in logjes met datum nog enig bewijs kan vinden dat de fout reeds er was toen ik die notebook in handen kreeg. Enkele weken eens duchtig "prutsen en spelen" met dat ding, tot ik het beu word. Dan ga ik dat eens proberen, herstel "vernieuwen" en desnoods naar fabrieks-instelling gaan.

Mocht ik nog kunnen bewijzen dat die fout er al was toen ik die noteboek ging halen, dan kan het best zijn dat ik mijn frak aantrek, mijn hoed opzet en dat ding in zijn <.at> ga steken. excuus voor het taalgebruik, zal ik niet meer doen.

Sorry Clarkie die link is natuurlijk , office.com/setup en niet die e-mail link.
Hallo Clarkie, ik heb die product-key voor office2013 gekocht in de FNAC.

Dan met mijn microsoft-ID ingelogd bij Microsoft \\Login.Live.com vervolgens mijn office gedownload en die was meteen geaktiveerd.

Wat office betreft is er geen enkel probleem hoor.

Heb je al een Microsoft account aangemaakt?

Office herinstalleren doe je dan door naar deze link te gaan en in te loggen met je account.

Alle info over de code, installatie, herinstallatie,......vindt je in deze link.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.