Ga naar inhoud

koppelen office met email

chrisv

Aanbevolen berichten

Ik gebruik normaal gmail voor alle mail activiteiten, maar dit kan ik juist niet koppelen aan min office2007 programma. het versturen vanuit het mailprogramma als bijlage doe ik altijd al., maar het stoort me dat ik dat niet rechtstreeks kan. op mijn windows7 pc geeft dat geen enkel robleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik gebruik normaal gmail voor alle mail activiteiten, maar dit kan ik juist niet koppelen aan min office2007 programma. h

Indien Outlook 2007 toch op je PC zou staan waar nog geen sluitend antwoord op kwam, en je wil die gebruiken lees je in deze link (klik erop) hoe je het gmail account in Outlook 2007 kan aanmaken.

In een vorig bericht stond reeds vermeld hoe je Gmail als account kan invoegen in Outlook 2007.

Je moet er op de link klikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

ik heb geen outlook 2007 maar mail van microsoft. Ik heb naast dit account ook een gmailaccount aangemaakt. Ik krijg nog steeds de melding dat ik een standaard mailprogramma moet aanwijzen (heb ik gedaan), zonder resultaat,, of ik moet word en excel koppelen aan dit programma. Geen idee hoe je dit laatste doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Picasa bijvoorbeeld kan ik wel voor Gmail kiezen.

Kan je van die werkwijze telkens een printscreen maken en in je volgende bericht plaatsen, en ook van het e-mail venster dat je dan krijgt.

Ga ook naar start-> configuratiescherm-> standaardprogramma's-> programmatoegang en standaardprogramma's instellen.

Maak daar dan een printscreen van en plaats die ook in je volgende bericht, dan open je jouw ingestelde configuratie door op het neerwaarts gericht pijltje te klikken.

Zorg dat de e-mailinstellingen zichtbaar zijn en plaats die eveneens in je volgende bericht.

Zie onderstaande afbeeldingen als voorbeeld.

post-23245-1417705787,27_thumb.png

post-23245-1417705787,3408_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik was het laatste berichtje kwijt. Volgens mij vroeg je naar het picasa scherm als ik een mailopdracht verstuur.

Bij deze.

Na het aanklikken van het mailicoontje (zie pijl) kom ik nu rechtstreeks in mijn gmailprogramma uit. De allereerste keer had ik de keus uit Windowsmail of Gmail. Daarna kwam ik telkens in mijn gmail scherm uit. Ik kan dit niet meer reproduceren.

Hopelijk heb je hier wat aan.

groet, chrisv

post-16420-1417705793,9615_thumb.jpg

koppeling office mail.pdf

koppeling office mail.doc

post-16420-1417705793,9243_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Picasa is van Google, als je klikt op e-mail verzenden ga je eigenlijk naar de webmail van Gmail, onderdeel van Google en te bereiken vanaf een browser zoals Internet explorer of Google Chrome of Firefox.........

Om vanuit Word, excel,... van Office 2007 rechtstreeks een e-mail te verzenden zou je zoals reeds eerder in andere berichten vermeld, moeten gebruik maken van een e-mailprogramma zoals Outlook van Office 2007 of Windows Live mail.

Dat zijn dus e-mailprogramma's, software die je op je PC installeert en waarin je dan je Gmail of ander account kan aanmaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.