Ga naar inhoud

PC automatische shutdown


7exe

Aanbevolen berichten

Beste

Ik heb sinds kort het probleem dat tijdens het gamen van grafisch veel eisende games, mijn computer plots volledig uitvalt.

Het is zo dat mijn computer zeker voldoet aan de eisen van de games (al dan niet hoogste settings) maar mijn gpu is de laatste tijd tijdens het gamen zeer zeer warm.

Ik zou graag een willen horen van iemand anders die er meer verstand van heeft om een mogelijke oplossing te vinden voor ik genoodzaakt een nieuw grafische kaart moet kopen.

Graag zeg ik er nog bij dat het geen stof-gerelateerd probleem is, ik onderhoud mijn computer zeer goed en kuis hem regelmatig van binnen en van buiten.

Mijn hardware:

i5- 3570 CPU @ 3.4GHz

Corsair H100i waterkoeling

Asus P8Z77-V LX2 moederbord

Asus GTX560Ti Grafische kaart

Xilence 1000 Watt Modular voeding

16GB (4x4) 1600 Corsair Vengeance

Dank bij voorbaat

Mathias

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem gevonden: Grafische kaart is continu gloeiend heet, ook terwijl de computer niets aan het doen is. Heb daarom een nieuwe kaart gekocht daarnet.

Hitte en temperaturen zijn de grootste oorzaken van het uitvallen van computers, dus de oplossing was wel snel gevonden.

nieuwe kaart: EVGA GTX770 :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.