Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als ik een Email met een AVI bestand wens door te sturen lukt dit niet. Ik heb al geprobeerd met outlook via Skynet en met Gmail. Telkens krijg ik de melding dat de server de bewerking heeft afgebroken. Wat doe ik fout en wat kan ik eraan doen?

Geplaatst:

Probeer eens te verzenden met Yousendit of met Gmaildrive.

Hiermee kan je grote bestanden makkelijker en beter verzenden, misschien dat eens proberen?

Ik heb het ook al meegemaakt dat grote pakketen verzenden soms heel slecht gaat met Gmail, en WIndows Mail.

Dus probeer Yousendit of gmaildrive ;)

Geplaatst:

dit kan,. maar dit kan nooit ver genoeg zodat het wel verzonden kan worden.

probeert u anders eens een site zoals

rapidshare

megaupload

of iets in die geest.

daar kunt u bestandjes uploaden zodat iemand anders deze daarna binnen kan halen

Geplaatst:

de kans dat iemand daar zomaar bij kan komen is 0.01 %

je kan hem natuurlijk inpakken met winrar en het pakketje een wachtwoord meegeven.

dan vervolgens dit bestandje uploaden.

als iemand dat dan toch binnen mocht krijgen dan kunnen ze het alsnog niet openen

Geplaatst:

Ik denk dat de grootte van het bestand het probleem is. Met winrar kan je het avi-bestand opsplitsen tijdens het comprimeren tot blokken van pakweg 5 MB. Deze blokken van 5 MB gaan dan wel zonder problemen als mail bijlage.

Of je met de probeerversie van winrar bestanden kan opsplitsen, weet ik niet maar met IZARC (freeware) gaat het in elk geval wel,

Geplaatst:

met de probeerversie van winrar gaat dat ook perfect ;)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.