Ga naar inhoud

Lang wachten tijdens Install of Re-install programma

james48

Aanbevolen berichten

Op onderstaande kwam nog geen antwoord.

die dvdcheck.exe

Klik je er altijd op als je een dvd in je brander geplaatst hebt zoals je in de afbeelding laat zien?

Bij Software en spellen staat: Altijd vragen

Je mag dat op programma vanaf uw media installeren of uitvoeren zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Klik je er altijd op als je een dvd in je brander geplaatst hebt zoals je in de afbeelding laat zien?

- In het begin wel, maar later vanuit de Windows Explorer, met de hoop dat de Check overgeslagen zou worden, zodat het vlotter zou gaan.

Je mag dat op programma vanaf uw media installeren of uitvoeren zetten

- Dit heb ik nu uitgevoerd.

Daarna heb ik de Flight Simulator X DVD er opnieuw in gestopt, daarna volgde deze keer Automatisch Preparing to install (ongeveer 30 seconden), en 20 secondes later kwam deze keer het Installatie menu tevoorschijn. :D

Ik ga het voor alle zekerheid morgen nog een paar keer proberen, maar het is de 1e keer dat het zo vlug ging, en ik ben er erg blij mee. :dancing2:

TOP van PC Helpforum. Clarkie bedankt voor het volhouden!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Clarkie en Kweezie Wabbit, ik heb de dvd van Flight Simulator X zojuist (vanmorgen) in de dvd-player gestopt, en na exact 40 seconde stond het Installatie menu in het scherm, ik vind het nog steeds fantastisch, en ben er nog erg blij mee.

Hartelijk bedankt, deze topic is opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.