Ga naar inhoud

[OPGELOST] spontaan uitvallen

Margo

Aanbevolen berichten

Dat brommen kan ook van de harde schijf komen. Kijk eens naar de ventilatoren als je je laptop opstart (houd je laptop desnoods ondersteboven). Het kan ook zijn dat er een van de ventilatoren al wat slijtage vertoon of vastgeklit stof heeft die instabiliteit veroorzaakt.

kijk ook eens met een zaklampje in de ventilatie/koelsleuven ( dus daar waar de koellucht uitkomt) Heel vaak zie je het stof zitten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hele dagen heft de laptop gelopen....

niet uitgevallen niks.......

De baterij is er nog steeds uit.....en hij valt niet meer spontaan uit....

Ik denk dat ik voortaan maar werk zonder baterij......

Ook het tweede is helemaal over, ik heb de laptop op zijn kop gelegd en voorzichtig uit gespoten......

daarna de lucht gaten voorzichtig met een stofzuiger nog even nagezogen, en hij bromt helemaal niet meer.....

Dank jullie voor je snelle en doeltreffende antwoorden....

Liefs Margo

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook ik ben blij te horen dat het zo goedgekomen is dan.

blijkbaar is er dan iets deffect aan de connector van je accu.

als het geen ramp is om op deze manier door te werken dan is dat natuurlijk geen probleem.

als het helemaal opgelost is en er geen vragen meer zijn dan kan u helemaal rechts onderin deze pagina drukken op "markeerd dit topic als opgelost"

Yannick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.