Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Je mag altijd de toepassing papr.Port.exe proberen opstarten, indien er ergens een installatiebestand verwijderd is dat de toepassing nodig heeft om op te starten krijg je toch een foutmelding en de toepassing zal niet opstarten.

Geplaatst:

Dan laat ik het maar.

Ik vind overal en nergens nog PaperPort 11, als onderdeel van ScanSoft, maar het programma zelf is dus blijkbaar verdwenen.

Als ik de link aanklikt komt Windows installer tevoorschijn, die om een schijf vraagt.

Afijn, bedankt voor het meedenken.

Mocht je nog iets te binnen schieten( vrees van niet) dan hou ik mij aanbevolen.

Ik zal de technische ondersteuning van Brother eens bellen of die nog een oplossing weten.

Ook al is het probleem niet opgelost, toch mijn dank voor je tijd en inzet Clarkie.

Nog een prettige dag toegewenst.

Geplaatst:
Ook al is het probleem niet opgelost, toch mijn dank voor je tijd en inzet Clarkie.

Nog een prettige dag toegewenst.

Graag gedaan, en jij ook nog een prettige en zonnige vrije dag.

Ik zal de technische ondersteuning van Brother eens bellen of die nog een oplossing weten.

Je mag het resultaat altijd in een volgend bericht plaatsen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.