Ga naar inhoud

Internet

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Open je apparaatbeheer en klik op het driehoekje voor "Netwerkadapters".

Klik nu met rechts op je draadloze netwerkadapter (Qualcomm Atheros AR948) en kies voor "Eigenschappen".

In het kleinere schermpje dat zich nu opent kies je bovenaan het tabblad "Energiebeheer".

Indien er een vinkje staat bij "De computer mag dit apparaat uitschakelen om energie te besparen" mag je dit vinkje weghalen ... bevestig het wijzigen van deze instelling door onderaan op "OK" te klikken alvorens je je apparaatbeheer sluit.

Gast kieken10
Geplaatst:

@fcbbrugge, ja hoor is aangevinkt, ik heb het sedert update naar 8.1

- - - Updated - - -

Open je apparaatbeheer en klik op het driehoekje voor "Netwerkadapters".

Klik nu met rechts op je draadloze netwerkadapter (Qualcomm Atheros AR948) en kies voor "Eigenschappen".

In het kleinere schermpje dat zich nu opent kies je bovenaan het tabblad "Energiebeheer".

Indien er een vinkje staat bij "De computer mag dit apparaat uitschakelen om energie te besparen" mag je dit vinkje weghalen ... bevestig het wijzigen van deze instelling door onderaan op "OK" te klikken alvorens je je apparaatbeheer sluit.

[ATTACH=CONFIG]32741[/ATTACH]

was uitgevinkt hoor

Geplaatst:

Ga in je netwerkcentrum naar "Adapterinstellingen wijzigen", klik met rechts op de draadloze netwerkadapter en kies voor "Eigenschappen".

Heeft het weghalen van het vinkje bij "Internet Protocolversie 6 (TCP/IPv6)" een positieve invloed ?

Gast kieken10
Geplaatst:

@Asus, het probleem lag blijkbaar bij antivirusscanner. Ik hou het verder in de gaten of het goed blijft

Geplaatst:

Aha, je hebt de mogelijke boosdoener ontmaskerd ... mooi zo ! :top:

Ik zie dat je met Panda Internet Security 2014 werkt, je kan via deze link bij Panda terecht voor support ... mogelijk hebben ze een oplossing.

Gast kieken10
Geplaatst:

niet te vlug ik moet het eerst nog ondervinden é, het zal een verkeerde instelling zijn vrees ik

toch alvast mijn hartelijke dank voor de hulp

Geplaatst:

Inderdaad, daarom had ik het ook over "de mogelijke boosdoener" ... ;-)

Graag gedaan en hou ons maar op de hoogte van de evolutie als je wil. :top:

Gast kieken10
Geplaatst:

@Asus, het is nu al 3 dagen goed dus bedankt voor de hulp en ik sluit het bij deze

groeten

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.