Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Sound Blaster X-Fi Titanium

Ik had een paar vragen omtrent deze geluidskaart X-Fi Titanium, ik weet al dat ze PCI-Express is. Daar heb ik overigens nog een slot van vrij dus dat is zeker geen probleem maar wat mij wel een beetje aan het tegenhouden is om deze kaart te kopen is het volgende:

Ik heb al gehoord dat je Win XP Service Pack 3 nodig hebt, is dit waar?

Heb ook ergens gelezen dat je een 64bit moet hebben van Win XP Pro. Ik heb maar een 32bit.

Alvast bedankt!

Grtz Kevin

Geplaatst:

normaal zou je geen service pack 3 nodig moeten hebben, en zou je ook op 64 bits systemen moeten kunnen installeren, maar aangezien het van creative komt kan ik je daar geen garantie over geven.

Die brengen namelijk genoeg gerief uit waarvan de drivers niet compatibel zijn met alle besturingssystemen en waar ze eigenlijk ook niet meer naar om kijken...

Geplaatst:

Er staat inderdaad op de site van Creative dat je een 64bit systeem nodig hebt.

Beetje raar wel, ik heb zelf een Xi-Fi titanium op een XP 32bit.

En als ik bij drivers ga kijken moet je niet per se een 64 bit hebben, het werkt alleen het beste met 64bit denk ik.

@Masters:Jij moet wel niet zo van Creative hebben precies :laugh:

Geplaatst:

Dus kan ik het gewoon kopen en installeren mits de goeie drivers te zoeken?

@ aarondk1: Ben je er trouwens tevreden over? Had je voordien een andere geluidskaart? Ik heb nou een audigy 2zs, maar die is al goed versleten dus dringend aan vervanging toe :D

Geplaatst:
Dus kan ik het gewoon kopen en installeren mits de goeie drivers te zoeken?

@ aarondk1: Ben je er trouwens tevreden over? Had je voordien een andere geluidskaart? Ik heb nou een audigy 2zs' date=' maar die is al goed versleten dus dringend aan vervanging toe :D[/quote']

Ik denk dat het wel zal werken, of toch bij mij werkt het,wat zijn je specificaties?

En ja ik ben er tevreden over, ik heb nog een Soundblaster Live!5.1 liggen en het verschil hoor je toch wel,(met G51 boxen btw).

Maar ik heb die kaart "gekregen" dus niet de volle prijs voor betaald, en dat zou ik ook nooit doen, geluidskaart is voor mij niet zo belangrijk...

Ik zou een lichter model nemen....

Geplaatst:

Specificaties van mijn pc:

Processor: Intel Core™2 QuadCore Processor Q6600 2.40Ghz 8MB

CPU Cooler: Thermalright Ultra-120 eXtreme heatsink

Feeding: OCZ StealthXStream 600W voeding

Ram: Gskill 2 x 2Gb DDRII800 PC6400

Motherboard: Gigabyte GA-EP35-DS4

Graphic Card: Twintech 9600GT 640mb DDR3 PCI-express (OC'ed)

HD: Western Digital 160Gb SE 8mb 7200rpm SATA II

Western Digital 80Gb SE 8mb 7200rpm SATA II

Headset: Sennheiser 161 PC

Soundcard: Creative Audigy 2 ZS

Speakers System: Logitech Z-10

Screen: Samsung Syncmaster 2253BW (22inch)

Keyboard: Logitech Media Elite

Mouse: Logitech MX518

Mousepad: Icemat GEAR black

Ik heb maar gewoon een copy paste gedaan :P, voor mij dient het vnl om te gamen en om muziek te beluisteren :)

Denk dat ik dan maar zo ééntje ga halen! :P

Geplaatst:

Ok het is vrij duidelijk dat je pc de kaart aankan.:tongue:

Ik heb trouwens ook een Q6600 en ik had een 9600GT en bijna hetzelfde moederbord(wij weten wat kwaliteit is:laugh:)...

Ik zou echt niet zoveel aan die kaart geven, neem een versie minder , dat merk je bijna niet en dan heb je weer wat geld uitgespaard.

Voor later misschien een eventuele upgrade...

Geplaatst:
Ok het is vrij duidelijk dat je pc de kaart aankan.:tongue:

Ik heb trouwens ook een Q6600 en ik had een 9600GT en bijna hetzelfde moederbord(wij weten wat kwaliteit is:laugh:)...

Ik zou echt niet zoveel aan die kaart geven, neem een versie minder , dat merk je bijna niet en dan heb je weer wat geld uitgespaard.

Voor later misschien een eventuele upgrade...

Ok, ik denk op termijn met Win Vista dat die X-Fi Titanium wel super is... Ze kan nou mss gewoon niet haar volle werk doen omwille van Win XP e.d. Ik hou trouwens niet zo van die bakjes. Zoals die Platinum versie etc.

Ik zal de goedkoopste winkel zoeken voor die X-Fi Titanium aan te schaffen.

Hartelijk bedankt voor de goeie uitleg!

PS: Wat voor grafische kaart heb je nu? :P

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.