Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

de eerste vraag die ik me dan altijd stel bij de aanschaf van dergelijke kaarten is welke luidsprekers je daar op staan hebt...

Als je niet met een surroundsetje zoals de logitech Z5500 / creative gigaworks S750 of G550 zit ga je het verschil toch langs geen kanten kunnen waarnemen, puur en alleen omdat je luidsprekers de kwaliteit niet halen om het volledige spectrum dat die kaart kan geven ook effectief te benutten.

Ik zou de gewone Xfi Xtream audio nemen, je gaat daar geen verschil in merken (ik heb zo'n xfi getest over een vrij degelijke stereoketen, en zelfs daarmee merk ik niet eens verschil tov mijn onboard geluid. Zegt genoeg lijkt me)

Geplaatst:

Heb je gelijk in, heb wel een surround headset en het is dan ook enkel en alleen maar om te gamen ;)

Muziek speel ik af op Z-10 luidsprekers. Die geven geweldig maar met men geluidskaart geven ze zo goed niet als die van de speakers zelf ;)

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik heb hem vorige week besteld bij Pixmania. Ik zal hem als het goed is volgende week hebben.

Heb nog een paar vragen omtrent de installatie van de X-Fi Titanium. In mijn pc zit nu een Audigy 2ZS maar op een gewone PCI-poort. Is dat een probleem als ik nou die drivers er afhaal en dan geluidskaart verwissel? Moet ik bijv.. iets anders gaan instellen in de bios?

mvg

Kevin

Geplaatst:

bios moet je niet aankomen, die gaat dat automatisch goed herkennen.

• 4 weken later...
Geplaatst:

Ik heb mijn kaart sinds vorige week. Ben er echt tevreden van op gebied van het afspelen van muziek maar als ik game dan vind ik niet de juist settings om de voetstapjes beter te horen. Kan iemand mij hierbij helpen door eens wat soundsettings door te sturen die ik eens kan uittesten.

MvG

Kevin

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.