Ga naar inhoud

HELP! HP Pavilion maakt draadloze verbinding maar verbindt af en toe mr met internet.

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik ben enkele dagen geleden aangekomen in Brazilië, ik verblijf hier in een appartement met 5 personen die allemaal internet gebruiken via laptops.

Daarnaast gebruiken ze ook nog allemaal hun gsm met wifi.

Mijn iPhone werkt perfect op het net hier maar mijn HP laptop Pavilion doet heel raar.

Ik kan verbinding maken met hun modem hier en ik soms krijg ik een verbinding met het internet maar die valt dan constant weg en sites openen gaat niet.

Momenteel gebruik ik nu een kabel van de modem naar mijn laptop en dit werkt wel.

Ik heb de modem al op een ander kanaal gezet omdat in die appartementsgebouw er enorm veel wifi verbindingen zijn maar dit helpt niet.

Het is heel eigenaardig dat ik soms 5 seconden verbonden ben en dat het dan wegvalt. Maar als ik verbonden ben en ik probeer een website te openen dan gaat dit niet..

Ik krijg soms verschillende foutmeldingen zoals:

- uw computer lijkt correct geconfigureerd te zijn maar uw apparaat of bron (Microsoft Corporation) werkt niet

- uw computer lijkt correct geconfigureerd te zijn maar uw apparaat of bron (DNS server) werkt niet

- netwerkadapter lijkt niet te zijn aangesloten

ik heb er nog een aantal gekregen maar ik weet ze niet meer..

Het is enorm frustrerend dat enkel mijn pc hier niet werkt, alle anderen hebben geen enkel probleem dus het ligt zeker aan mijn computer en niet aan de modem.

Kan iemand me aub hier bij helpen, ik ben radeloos. Ik kan ook niet onmiddellijk naar een pc winkel gaan aangezien ik in Brazilië verblijf.

Dank bij voorbaat.

Koen

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.