Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wij werken sinds kort met Office 2013. Bij de vorige versie van Office hadden we een tabblad PDF om documenten te converteren zonder ze op te slaan.

Geplaatst:

Als je dàt bedoelt, denk ik dat dit de weg is: ('k ben zelf wel geen Word-gebruiker maar 'k zocht het even op) (je komt erop via Bestand

post-42549-1417705795,4701_thumb.jpg

klopt mijn idee?

Geplaatst:

Zo doe ik het inderdaad, maar in Outlook blijft het document dan in Draft staan in plaats van naar Sent items te gaan als het verzonden is

Geplaatst:

'k heb zelf eens een doc>pdf naar mezelf gemaild en bij mij komt hij niet in mijn Draft, hij wordt gewoon verzonden.

Dus moet het bij jou een instelling van je outlook zijn denk ik.

Geplaatst: (aangepast)

@ Nancy,

Zo doe ik het inderdaad, maar in Outlook blijft het document dan in Draft staan in plaats van naar Sent items te gaan als het verzonden is

Wellicht ligt het probleem bij MS Outlook en/of hoe groot het pdf-bestand is.

Wanneer een bestand die als bijlage bij een e-mailbericht wordt verzonden te groot is, zip het bestand eerst voordat u als bijlage toevoegd.

Word-document als pdf-bestand opslaan en vervolgens zippen.

Zie bijvoorbeeld deze link voor meer informatie.

Of het pdf-bestand delen via deze link

aangepast door iEscape
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.