Ga naar inhoud

ongewenste e-mail van mailer-daemon@wilson.telenet-ops.be


Aanbevolen berichten

Beste,

Ik heb vandaag al meer dan 80 e-mails ontvangen met als onderwerp: Undelivered Mail Returned to Sender

In de mail zelf staat:

This is the mail system at host wilson.telenet-ops.be.

I'm sorry to have to inform you that your message could not be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can delete your own text from the attached returned message.

The mail system

< >: host mx2.hotmail.com[207.46.8.167] said: 550

Requested action not taken: mailbox unavailable (in reply to RCPT TO

command)

(Dit e-mail adres is telkens anders maar wel met .de achteraan).

In de mailheader staat dit:

Received: from jules.telenet-ops.be (LHLO jules.telenet-ops.be)

(195.130.132.44) by zcsnocm60.telenet-ops.be with LMTP; Wed, 11 Jun 2014

13:38:11 +0200 (CEST)

Received: from wilson.telenet-ops.be ([195.130.132.42])

by jules.telenet-ops.be with bizsmtp

id CzeA1o0320v2SUK01zeA0S; Wed, 11 Jun 2014 13:38:10 +0200

Delivered-To:

Received: by wilson.telenet-ops.be (Postfix)

id 78FCF3573F; Wed, 11 Jun 2014 13:38:10 +0200 (CEST)

Date: Wed, 11 Jun 2014 13:38:10 +0200 (CEST)

From: (Mail Delivery System)

Subject: Undelivered Mail Returned to Sender

To:

Auto-Submitted: auto-replied

MIME-Version: 1.0

Content-Type: multipart/report; report-type=delivery-status;

boundary="7C7A535276.1402486690/wilson.telenet-ops.be"

Message-Id: < >

(De received en message-id, is bij elke mail anders).

Volgens Telenet is mijn e-mail account gekraakt.

Ik heb ondertussen een nieuw wachtwoord aangemaakt.

Iemand een idee of dit echt de oorzaak zou zijn of

dat het iets anders is.

Alvast bedankt

Sara

aangepast door Asus
e-mailadressen verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hoi Vinter,

het ziet er inderdaad naar uit dat je e-mailaccount gekraakt werd, je deed er alvast goed aan om het wachtwoord te veranderen ... hopelijk heb je ook gekozen voor een veilig wachtwoord ?

Ik heb (ter voorkoming van spam) de e-mailadressen uit je bericht verwijderd.

Kan je het onderstaande uitvoeren en het gevraagde logje posten ?

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Bekijk ook de instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

  {bf7380fa-e3b4-4db2-af3e-9d8783a45bfc};c
 C:\Program Files (x86)\uTorrentBar;fs
 {30F9B915-B755-4826-820B-08FBA6BD249D};c
 C:\Program Files (x86)\ConduitEngine;fs
 {3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0};c
 {95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233};c
 C:\Program Files (x86)\AVG Secure Search\18.1.0.443\AVG Secure Search_toolbar.dll;f
 {98889811-442D-49dd-99D7-DC866BE87DBC};c
 vProt;s
 {F274614C-63F8-47D5-A4D1-FBDDE494F8D1};c
 {B658800C-F66E-4EF3-AB85-6C0C227862A9};c
 vToolbarUpdater18.1.0;s
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0}];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{30F9B915-B755-4826-820B-08FBA6BD249D}];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0}];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233}];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{bf7380fa-e3b4-4db2-af3e-9d8783a45bfc}];r64
 [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r64
 ""=-;r64
 "vProt"=-;r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\AcroRd32.exe];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\hpwucli.exe]
  [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\nobuactivation.exe];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\npsguide.exe];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\skype.exe];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\spotify.exe];r64
 emptyfolderscheck;delete 
startupall; 
filesrcm;

  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.
  • Do a Quick Scan

  • Auto Clean
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

[ATTACH]32873[/ATTACH]

In bijlage het gevraagde logje.

- - - Updated - - -

[ATTACH]32874[/ATTACH]

Sorry, er kwam nog een stukje informatie.

Ik heb een nieuw logje geplaatst.

- - - Updated - - -

[ATTACH]32875[/ATTACH]

Laptop startte voor tweede maal herop, en er kwam weer een nieuw logje.

Ik post deze ook maar als bijlage, want ik vermoed dat dit het logje is dat

jullie nodig hebben.

log2.txt

log2.txt

zoek-results.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

 
 [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows];r64
 "AppInit_DLLs"=-;r64
 C:\Windows\SysNative\tasks\TuneUpUtilities_Task_BkGndMaintenance2013;fs
 autoclean;

  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download adwcleaner.pngAdwCleaner by Xplode naar het bureaublad.

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren,
  • Door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik op Scan.
  • Klik vervolgens op Clean.
  • Klik bij Herstarten Noodzakelijk op OK

Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal een logfile.

Anders is het hier terug te vinden C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s0].txt.

Logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s0].txt als bijlage toe aan het volgende bericht.
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.