Ga naar inhoud

Scherm "bevriest" ? en verspringt zich naar windows tijdens game


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedemorgen allemaal,

Ik ben hier nieuw en hopelijk plaats ik mijn bericht (probleem) in één keer op de juiste forum :)...Deze problemen heb ik zojuist gezien in een andere treath, helaas is het mij niet gelukt.

Eigenlijk zijn het twee problemen....

1. Tijdens het typen (overal en zojuist iedere keer) bevriest mijn beeld, waardoor ik met mijn muis ergens op moet klikken voordat ik verder kan gaan.

2. Nadat ik een game heb opgestart, springt het opeens terug naar windows...

Dit is al een aantal dagen gaande.....

Gaat om een HP Laptop

AMD A4-4300M APU Raedon HD 2.50 GHz

ram: 4GB

64-bits.

Mochten er nog verdere informatie nodig hebben dan hoor ik dat graag.

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Bekijk ook de instructievideo.

Geplaatst:

misschien ook nog handig om te weten, heb aantal dagen geleden van windows 8.1 naar 8 gewijzigd. Echter ontstonden de problemen pas erna en niet direct na de installatie.

Geplaatst:

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

  {d7356335-81bf-4769-bfbd-2e2889138641};c
 ASO3DiskOptimizer;s
 C:\WINDOWS\tasks\AdvancedDriverUpdater_UPDATES.job;f
 C:\WINDOWS\tasks\ASO-AutoCheckUpdate7Days.job;f
 C:\WINDOWS\tasks\ASO-OneClickCare.job;f
 C:\WINDOWS\tasks\RegClean Pro_DEFAULT.job;f
 C:\WINDOWS\tasks\RegClean Pro_UPDATES.job;f
 C:\WINDOWS\tasks\SpeedUpMyPC Maintenance.job;f
 C:\Program Files (x86)\RegClean Pro;fs
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{d7356335-81bf-4769-bfbd-2e2889138641}];r64
 C:\Users\Georgia\AppData\Roaming\OpenCandy;fs
 C:\Program Files (x86)\ConstaSurf;fs
 C:\ProgramData\Systweak;fs
 C:\Program Files (x86)\Advanced System Protector;fs
 C:\Users\Georgia\AppData\Roaming\Systweak;fs
 C:\Users\Georgia\AppData\Roaming\Solvusoft;fs
 C:\WINDOWS\system32\roboot64.exe;f
 emptyfolderscheck;delete 
startupall; 
filesrcm;

  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.
  • Do a Deep Scan

  • Auto Clean
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Geplaatst:

Ik heb zojuist google chrome geopend en mijn bladwijzer logo's zijn niet meer zichtbaar.. op 9 na....je kan nog wel op klikken en het werkt gewoon alleen dus de logos...

Het is niet erg maar wil jullie hier bij van op de hoogte brengen...

Geplaatst:

Download 51a46ae42d560-malwarebytes_anti_malware.pngMalwareBytes Anti-Malware bij voorkeur naar het bureaublad.

  • Dubbelklik op mbam-setup-2.0.exe om de installatie van Malwarebytes Anti-Malware te starten.
  • Volg de verdere aanwijzingen, de volledige installatieprocedure kunt u nalezen op de volgende link - Malwarebytes Anti-Malware installeren.

  • Klik vervolgens op de knop Scan nu om een bedreigingsscan uit te voeren.
  • Er zal nu gecontroleerd worden op beschikbare updates, klik hier op "Nu bijwerken als er beschikbare updates zijn.
  • De scan wordt nu automatisch gestart,wanneer de scan gereed is en er bedreigingen zijn gedetecteerd krijgt u hier een overzicht van.
  • Wanneer er geen bedreigingen zijn gedetecteerd klikt u na de scan op Bekijk gedetailleerd logboek.
    • Klik vervolgens op de knop Acties toepassen, bij de melding dat uw computer opnieuw opgestart moet worden klikt u op Nee.
    • Klik vervolgens op de knop Bekijk gedetailleerd logboek en klik op de knop exporteer en kies de optie tekstbestand (*.txt).
    • Geef vervolgens een bestandsnaam op voor het opslaan van het logbestand, bijvoorbeeld MBAM Scanlog en klik vervolgens op de knop Opslaan.
    • Dit bestand zal standaard op uw bureaublad worden opgeslagen.

532aab157609a-MBAM-Scan.png

MalwareBytes' Anti-Malware logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand wat u zojuist heeft opgeslagen als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in Malwarebytes Anti-Malware bij Historie > Programmalogboeken)
  • Plaats de inhoud van dit logbestand in het volgende bericht.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.