Ga naar inhoud

webcam laptop


odil

Aanbevolen berichten

hallo,

Ik heb mij 2 weken terug een msi laptop gekocht met ingebouwde webcam en vandaag heb ik de webcam geinstaleerd.

De drivers van mijn meegeleverde dvd waren niet compatibel met vista en de computer stelde mij drivers voor die ik kon downloaden wat ik ook heb gedaan.

Ik heb op de laptop en mijn desktop 2 verschillende messenger accounts zodat als ik op het werk zit wat kan praten met de vrouw.

ik heb dus een messenger account op de laptop en een andere account op mijn desktop.

ik heb thuis eens geprobeerd contact te maken met de webcam van de laptop naar de desktop.

op de desktop het webcam gesprek geaccepteerd maar ik kreeg enkel een grjs beeld te zien en na een 30 tal seconden krijg ik melding dat het gesprek via de webcam is stopgezet ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan het merk van de camera niet terug vinden :shot:

Maar ik denk niet dat msi gebruik maakt van een toshiba ?

Heb net ook op mijn desktop (HP) een webcam geinstaleerd en zelfde resultaat, geen beeld ?

Hier is de cam een metal pro van hama

cd rom ingestoken en drivers geinstaleerd

pc heropgestart

camera verbonden met de usb poort

zo stond het in de handleiding en zo heb ik het gedaan :)

dan msn messenger opgestart op de desktop en op de laptop en met beide pc's contact gemaakt via msn.

Op beide pc's ook de cam gestart via actie - video - webcam inschakelen.

Op de laptop zie ik een grijs beeld en op de desktop een rood beeld.

Dus beide webcams krijg ik niet aan de praat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

probleem 1 is opgelost.

Ik ben met de laptop naar de dealer geweest en die heeft het voor mij gefixt.

Ik had niet de juiste drivers geinstaleerd.

Voor mijn msi stellen ze acer orbicam voor maar die werken niet, ik moest deze hebben

file name: Bison_Camera_XP_Vista_NB.zip

Probleem 2

Op mijn desktop heb ik nog geen beeld dus zullen ook de verkeerde drivers zijn ?

Ik gebruikte nogthans de drivers op mijn cd

Webcam is een hama metal pro.

Pc : HP met vista erop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die drivers gedownload maar als ik nu de camera open dan krijg ik de volgende mededeling.

Je kunt de camera instellingen niet wijzigen omdat de camera niet is aangesloten op de computer of omdat je de camera gebruikt voor een video gesprek of ander programma.

Ik open de camera via msn , acties/video/webcam starten

De mededeling staat in het venster waar je de camera beelden moet zien.

De camera is ook niet in gebruik toe in de melding kreeg ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.