Ga naar inhoud

[OPGELOST] stuurprogramma

norbertdl

Aanbevolen berichten

camera is een Aiptek Pocket DV 3500 en mijn scanner is een Lifetec.Nu heb ik me deze middag gerealiseerd dat ik reeds vroeger van mijn camera foto's opgeslagen heb op deze computer.Ik heb echter bij het opruimen programma's verwijderd en nu bij het terug verbinden van pc met camera krijg ik die melding.Ik moet er wel aan toevoegen dat ik de installatie cd voor het ogenblik niet meer in mijn bezit heb. Kan het ook zonder?

Mvg,norbertdl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het klopt inderdaad dat van je aiptek geen drivers meer te vinden zijn voor vista, dus als je vista blijft gebruiken kan je met dat toestel niets meer doen (tenzij het met geheugenkaartjes werkt? dan kan je ze via een cardreader overzetten). Dat is een beetje het nadeel van die onbekende merken, vaak brengen die geen drivers uit voor nieuwe besturingssystemen waarna je met je hardware blijft zitten.

Die scanner hangt een beetje af welk typenummer die heeft, lifetec heeft namelijk meerdere scanners ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.