Ga naar inhoud

verzenden e-mails


Aanbevolen berichten

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

  C:\WINDOWS\tasks\RegCure Pro Startup.job;f
 C:\WINDOWS\tasks\RegCure Pro_sch_3BBAC341-F58A-11E3-BF1E-28924A5988E0.job;f
 C:\Program Files (x86)\ParetoLogic\RegCure Pro;fs
 C:\WINDOWS\SysNative\tasks\RegCure Pro Startup;fs
 C:\WINDOWS\SysNative\tasks\RegCure Pro_sch_3BBAC341-F58A-11E3-BF1E-28924A5988E0;fs
 C:\WINDOWS\SysNative\tasks\TuneUpUtilities_Task_BkGndMaintenance2013;fs
 C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp;fs

  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.
  • Do a Quick Scan

  • Auto Clean
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan het logje niet als bijlage verzenden. Avg meldt dat er een bedreiging is die niet kan worden verwijderd. fout 0xc8008045. Het programma RegCurePro dat ik gedownload heb is nergens meer te vinden. Nadat mijn account was aangemaakt, kreeg ik een e-mail met de melding dat dit geslaagd was en dat ik het moest activeren. Toen ik dat wou doen kreeg ik de mededeling dat het niet kon geactiveerd worden. Ik heb een e-mail gestuurd en heb geen antwoord gekregen. Nu is alles weg, maar het wordt wel automatisch verlengd.Ik moet dus een weg zoeken om de betalingen te laten stopzetten. Ik kan ook niet meer in hun website.

Ik word stilaan wanhopig. De computer is nog geen jaar oud.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik probeer.Zoek.exe v5.0.0.0 Updated 22-06-2014

Tool run by decalude on 25/06/2014 at 20:35:52.59.

Microsoft Windows 8.1 6.3.9600 x64

Running in: Normal Mode Internet Access Detected

Launched: C:\Users\decalude\Desktop\zip\zoek.exe [scan all users] [script inserted]

==== Older Logs ======================

C:\zoek-results2014-06-19-180327.log 69471 bytes

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================

==== Deleting CLSID Registry Values ======================

==== Deleting Services ======================

==== Deleting Files \ Folders ======================

C:\Program Files (x86)\ParetoLogic\RegCure Pro not found

C:\WINDOWS\SysNative\tasks\RegCure Pro Startup deleted

C:\WINDOWS\SysNative\tasks\RegCure Pro_sch_3BBAC341-F58A-11E3-BF1E-28924A5988E0 deleted

C:\WINDOWS\SysNative\tasks\TuneUpUtilities_Task_BkGndMaintenance2013 deleted

C:\Users\decalude\Searches deleted

"C:\WINDOWS\tasks\RegCure Pro Startup.job" deleted

"C:\WINDOWS\tasks\RegCure Pro_sch_3BBAC341-F58A-11E3-BF1E-28924A5988E0.job" deleted

"C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\avgrepliba.dll" deleted

"C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\tuavga.dll" deleted

"C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\TuneUpUtilitiesApp64.exe" deleted

"C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\TuneUpUtilitiesService64.exe" not deleted

"C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp" not deleted

==== Chrome Look ======================

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions

lifbcibllhkdhoafpjfnlhfpfgnpldfl - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\ChromeExtension\skype_chrome_extension.crx[03/03/2014 10:53]

Skype Click to Call - decalude\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\lifbcibllhkdhoafpjfnlhfpfgnpldfl

==== Set IE to Default ======================

Old Values:

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]

"Start Page"="Google"

New Values:

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]

"Start Page"="Google"

==== All HKCU SearchScopes ======================

HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes

"DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"

{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} Bing Url="{searchTerms} - Bing"

{6A1806CD-94D4-4689-BA73-E35EA1EA9990} Google Url="{searchTerms} - Google Search}"

{D944BB61-2E34-4DBF-A683-47E505C587DC} eBay Url="Electronics, Cars, Fashion, Collectibles, Coupons and More | eBay"

==== Empty IE Cache ======================

C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully

C:\Users\decalude\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully

C:\Users\decalude\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Low\Content.IE5 emptied successfully

C:\WINDOWS\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully

C:\WINDOWS\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully

C:\WINDOWS\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully

C:\WINDOWS\sysWOW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully

==== Empty FireFox Cache ======================

No FireFox Profiles found

==== Empty Chrome Cache ======================

C:\Users\decalude\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Cache emptied successfully

==== Empty All Flash Cache ======================

Flash Cache Emptied Successfully

==== Empty All Java Cache ======================

No Java Cache Found

==== C:\zoek_backup content ======================

C:\zoek_backup (files=2820 folders=133 334780137 bytes)

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Users\decalude\AppData\Local\Temp will be emptied at reboot

C:\Users\Default\AppData\Local\Temp emptied successfully

C:\Users\Default User\AppData\Local\Temp emptied successfully

C:\WINDOWS\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Temp will be emptied at reboot

C:\WINDOWS\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Temp emptied successfully

C:\WINDOWS\Temp will be emptied at reboot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download adwcleaner.pngAdwCleaner by Xplode naar het bureaublad.

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren,
  • Door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik op Scan.
  • Klik vervolgens op Clean.
  • Klik bij Herstarten Noodzakelijk op OK

Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal een logfile.

Anders is het hier terug te vinden C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s0].txt.

Logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s0].txt als bijlage toe aan het volgende bericht.
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgende stap
Op het vlak van het verwijderen van malware, zijn we er nu helemaal door. Je mag de gebruikte tools verwijderen met Delfix:

Download 51a5ce45263de-delfix.pngDelfix by Xplode naar het bureaublad.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.

Zet nu vinkjes voor de volgende items:

  • Remove disinfection tools
  • Purge System Restore
  • Reset system settings

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.

Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft u echter niet te plaatsen.

Maar is - met een cleane computer - nu je probleem met het verzenden van mails opgelost ? Of zit je daar nog steeds mee ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles is vlot verlopen . De mededeling van windows live mail is nog steedsThe connection to the server has failed.

Subject 'test'

Server: 'relay.skynet.be'

Windows Live Mail Error ID: 0x800CCC0E

Protocol: SMTP

Port: 25

Secure(SSL): Yes

Socket Error: 10060:

Ik kan nu echter wel weer e-mails verzenden via belgacom web mail.

Kan je me vertellen wat er verkeerd gegaan was met mijn PC? Is er iets wat ik moet aanpassen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Hallo, hier ben ik weer. Nog 1 vraagje: na het inloggen zowel bij e-services als webmail krijg ik na het klikken op e-mails lezen en schrijven de vraag Alle inhoud tonen of sluiten. Als ik kies voor alle inhoud tonen verdwijnt het slotje voor beveiligde verbinding. Bij de andere keuze krijg ik de inhoud niet te zien. Is dit normaal en veilig?

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.