Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste

Ik probeerde afgelopen week een pagina te openen en ik kreeg als melding dat dat niet ging omdat ik een soort van adblocker toestand had aanstaan. Dus ik bij extensies gaan kijken, volledig leeg dus ik vond dat vreemd. Vandaag andere pagina bezocht: Screenshot by Lightshot

Ik heb dan Stronghold Antimalware gedownload en chrome instellingen gereset en alles geleegd dus van cache enzo maar niets helpt.

Iemand die weet wat voor andere adblocking dingen ik zou kunnen hebben of hoe ik dit oplos?

Alvast bedankt

Geplaatst:

@ brentt17,

Probeer het volgende: ga bij Chrome via de drie streepjes naar Instellingen >> Extensies >> verwijder het vinkje bij AdBlock.

post-41531-1417705808,5723_thumb.jpg

post-41531-1417705808,6095_thumb.jpg

(voorbeeld)

post-41531-1417705808,6334_thumb.jpg

Geplaatst:

@ brentt17,

Normaliter is op elke pc IE geïnstalleerd en het is niet mogelijk en niet verstandig om IE te verwijderen.

Kijk bij IE of AdBlockers daar nog ingeschakeld is.

Geplaatst:

kan ook best zijn dat jouw Router de boel blokkeert. Ik weet toevallig dat de Routers van Sitecom deze toepassing gebruiken door in de Router alle reclame e.d. te blokkeren.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.