Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedemorgen,

Start FRST nogmaals op, en kopieer en plak het onderstaande in het search gedeelte van het programma.

search: explorer.exe*
search: explorer.exe

Klik vervolgens op de knop Search files.

Plaats het logbestand in het volgende bericht.

• Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Hallo,

Dit ziet er niet goed uit, er is blijkbaar geen kopie van explorer.exe meer aanwezig maar ik heb deze even als bijlage toegevoegd.

Plaats deze eens via de Kaspersky Rescue CD terug op de onderstaande locaties.

C:\Windows

C:\Windows\System32

C:\Windows\SysWOW64

[ATTACH]33293[/ATTACH]

File.zip

Geplaatst:

Hallo

Ik heb het File.zip bestand gekopieerd naar USB stick en deze in de geïnfecteerde pc gestoken.Dan de geïnfecteerde pc opgestart met Kaspersky Rescue CD .Ik vind wel de map "File.zip" terug, maar kan deze niet installeren.Wat doe ik fout?(Als ik dubbelklik op het ikoontje "File.zip" vraagt men mij waarmee ik het wil openen...?)

Geplaatst:

Hallo,

Pak het bestand File.zip als eerste even op een andere computer uit, plaats van Explorer.exe op de USB-Stick zodat je deze direct naar de onderstaande locaties kan kopiëren.

C:\Windows

C:\Windows\System32

C:\Windows\SysWOW64

Geplaatst:

Beste

Lukt me wel om te kopiëren naar C:\Windows, C:\Windows\System32, maar niet naar C:\Windows\SysWOW64

Deze laatste map is niet terug te vinden

Geplaatst:

Normaal opstarten niet mogelijk.Nog steeds zwart scherm met na een paar minuten, flikkerende cursor in linkerbovenhoek.

Ik heb via de Windows Recovery CD nog een gescand en "search" gedaan en heb de .txt bestanden hier bijgevoegd.Blijkbaar vindt hij de explorer.exe nog niet

FRST.txt

Search.txt

Geplaatst:

Beste

Ik geraak na opstarten op het scherm waar ik kan kiezen voor "starten in veilige modus met opdrachtprompt", maar als ik daarop klik, krijg ik zwart scherm...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.