Ga naar inhoud

Snelkoppelingen

Aanbevolen berichten

Ik heb via mijnbestand.nl twee screen captures geüpload (denk ik toch)

1-de vraag is of ik die moet verwijderen of mijn computer die nodig heeft want een ervan is toch een systeem bestand.

2-hoe mijn huidige snelkoppeling er nu uitziet

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb via mijn bestand twee print schreens doorgestuurd ( hoop ik toch) twee die ik eerst opgeslagen heb op het bureel blad.

1-van de scan: en de vraag is mag ik die twee files zomaar verwijderen omdat één bestand een systeem file is ( denk ik toch).

2-hoe mijn snelkoppeling er nu uitziet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download Unhide.exe naar het bureaublad, als u een melding krijgt dat het bestand mogelijk onveilig is kunt u dit negeren.

• Dubbelklik op "Unhide.exe" om de tool te starten.
  • Let op!!! Windows Vista & 7 gebruikers dienen "Unhide.exe" als administrator uit te voeren "Rechtermuisknop uitvoeren als administrator",
  • Wacht rustig af totdat de tool gereed is en doe in de tussentijd verder niets op de computer.
  • Als de tool gereed is krijgt u het onderstaande scherm te zien, met de melding "Your files should now be visible"
    • 4d9d78e700801-unhide..jpg

[*] Vermeld in uw volgende bericht of u deze melding heeft gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.