Ga naar inhoud

Documenten


Nelsos

Aanbevolen berichten

Wat je dan kunt doen is in de map C:\Users\[jouw gebruikersnaam] de map "Documents" aanmaken.

Als het goed is moet het nu weer werken. Zo niet, even een keer opnieuw opstarten.

Als het dan nog niet werkt, moeten we even de "dirty" manier proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij komt de map (Mijn) Documenten vanzelf terug.

Ik gebruik hem niet meer, omdat ik nu alles in OneDrive heb staan, maar de map (Mijn) Documenten komt steeds automatisch terug, ook na tig keer verwijderen, nochthans in Windows 7.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je dan kunt doen is in de map C:\Users\[jouw gebruikersnaam] de map "Documents" aanmaken.

Als het goed is moet het nu weer werken. Zo niet, even een keer opnieuw opstarten.

Als het dan nog niet werkt, moeten we even de "dirty" manier proberen.

Heb het geprobeerd en werkte helaas ook niet :( De nieuwe map die ik gemaakt hebt heeft in vergelijking met de andere wel een ander pictogram, wat ik opmerkelijk vond.

2e2e0c7.jpg

Ik heb echt geen idee wat er aan de hand is. Toch bedankt voor je moeite, hopelijk weet je alsnog hoe dit op te lossen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan proberen we even de Windows manier.

Kun je eens in het linkerlijstje (onder Favoriete koppelingen) rechtsklik op die Documenten map (met het witte icoontje)

Dan klik je op eigenschappen. Er bestaat een kans dat dit een foutmelding weergeeft, maar ik ga er even vanuit dat dit niet het geval is.

Als het goed is krijg je een schermpje te zien met een aantal tabbladen. Er zijn twee soorten schermen mogelijk, één met tabbladen en één zonder. Beide zal ik even toelichten.

Met tabbladen

Als je een scherm krijgt met tabbladen, is één van die tabbladen als het goed is "Locatie" (dat ziet er zo uit: http://res1.windows.microsoft.com/resbox/en/windows%207/main/beb4fcc7-cfc8-41bd-9758-9c884a623714_43.jpg)

Klik dan op de knop "standaardinstellingen herstellen" en er zou nu een nieuw pad in het veld ingevuld moeten worden dat zou moeten zijn: "C:\Users\Niels\Documents"

Klik op OK, en je krijgt een melding of je de bestanden wilt verplaatsen naar de nieuwe locatie. Kies hier voor "Ja".

Als het goed is heb je nu weer een werkende "Documenten"-map

Zonder tabbladen

Als je een scherm krijgt zonder tabbladen (of één tabblad) ziet dat er uit als op volgend plaatje: http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desktop/Ff934858.ee32e02c-2936-4bda-94f7-86262a5a1438(l=en-us).png

Klik op de knop rechtsonderin "standaardinstellingen herstellen" en er zou nu iets moeten veranderen in het witte vlak bovenin.

Klik op Ok, en volg de instructies (als die er zijn).

Als het goed is moet je nu weer een werkende "Documenten"-map hebben.

Werkt bovenstaande OOK niet? Dan is er nog een Register wijziging die je kan doorvoeren, maar kijk eerst even of dit werkt.

aangepast door leroy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan proberen we even de Windows manier.

Kun je eens in het linkerlijstje (onder Favoriete koppelingen) rechtsklik op die Documenten map (met het witte icoontje)

Dan klik je op eigenschappen. Er bestaat een kans dat dit een foutmelding weergeeft, maar ik ga er even vanuit dat dit niet het geval is.

Als het goed is krijg je een schermpje te zien met een aantal tabbladen. Er zijn twee soorten schermen mogelijk, één met tabbladen en één zonder. Beide zal ik even toelichten.

Met tabbladen

Als je een scherm krijgt met tabbladen, is één van die tabbladen als het goed is "Locatie" (dat ziet er zo uit: http://res1.windows.microsoft.com/resbox/en/windows%207/main/beb4fcc7-cfc8-41bd-9758-9c884a623714_43.jpg)

Klik dan op de knop "standaardinstellingen herstellen" en er zou nu een nieuw pad in het veld ingevuld moeten worden dat zou moeten zijn: "C:\Users\Niels\Documents"

Klik op OK, en je krijgt een melding of je de bestanden wilt verplaatsen naar de nieuwe locatie. Kies hier voor "Ja".

Als het goed is heb je nu weer een werkende "Documenten"-map

Zonder tabbladen

Als je een scherm krijgt zonder tabbladen (of één tabblad) ziet dat er uit als op volgend plaatje: http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desktop/Ff934858.ee32e02c-2936-4bda-94f7-86262a5a1438(l=en-us).png

Klik op de knop rechtsonderin "standaardinstellingen herstellen" en er zou nu iets moeten veranderen in het witte vlak bovenin.

Klik op Ok, en volg de instructies (als die er zijn).

Als het goed is moet je nu weer een werkende "Documenten"-map hebben.

Werkt bovenstaande OOK niet? Dan is er nog een Register wijziging die je kan doorvoeren, maar kijk eerst even of dit werkt.

Vreemd genoeg krijg ik geen van de 2 opgesomde opties. Ik krijg iets helemaal anders als ik op eigenschappen klik. ( Zie onderstaande afbeelding )

1252xxi.jpg

- - - Updated - - -

Ik had even in de Windows verkenner de Engelse benaming 'Documents' ingegeven. Daarvoor deed ik altijd 'Documenten'. Dit vond hij wel, hierbij heb ik de standaardinstellingen gehersteld en nu werkt het prima terug. Hartelijk bedankt voor je hulp, zonder jou zou ik nooit achter de Engelse benaming zoeken. Nogmaals bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.