Ga naar inhoud

installatie win8 naar 8.1 ( bijgeleverd op nieuwe computer )

hennys

Aanbevolen berichten

In bericht #6 werd er niet alleen een link naar het Speccy-logje gevraagd, maar er werd ook een grondige beschrijving van alle ondernomen acties tijdens de voorbije periode gevraagd: TWEE vragen dus.

Ten tijde van het posten van bericht #6 hadden we het over 11 dagen, vandaag dus over 21 dagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk henny, je opende op 2 juli een topic ... na een periode van 11 dagen non-activiteit kom je dan (zonder verdere info) melden dat je WiFi "kwijt is".

Ik vraag je dan in mijn reactie niet EEN maar TWEE dingen: ten EERSTE een beschrijving van welke acties er in die 11 dagen ondernomen zijn EN ten TWEEDE een link naar een Speccy-logje.

Gisteren, 22 dagen na het openen van je topic post je de Speccy-link maar GEEN beschrijving van de activiteiten, die ontbreekt ... ik maak je daar meteen attent op: niet EEN keer maar TWEE keer.

Collega Clarkie doet hetzelfde, ik herhaal dat nogmaals omdat we quasi gelijktijdig aan het posten waren en Droske komt ook nog eventjes melden dat die beschrijving ontbreekt.

Met verschillende personen hadden we het dus ZES keer over die beschrijving die er maar niet kwam en die er blijkbaar ook niet komt.

Er zijn dus nog twee mogelijkheden: ofwel bezorg jij ons alsnog het antwoord op de vraag wat er allemaal gebeurde op de laptop tijdens de voorbije periode zodat we daar een concreet zicht op krijgen, ofwel ga je via de F9-toets terug naar de fabrieksinstellingen zoals je reeds aanhaalde in bericht #1 ... je beschikt dan weer over een laptop zoals ie erbij stond op de dag van eerste ingebruikname.

De keuze is aan jou, maar hier is helaas (om welke reden ook) al veel te veel tijd verloren ... tijd die iedereen veel zinvoller had kunnen invullen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.