Ga naar inhoud

Geen verbinding proxyservice


Aanbevolen berichten

Helaas is de situatie net als voorheen. Als de laptop net is opgestart doet de internetpagina het maar zodra je dan verder klinkt naar een andere website staat er weer dat er geen

verbinding is met de proxy. Ook na herstart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe dan eens het volgende:

Start Hijackthis op. Selecteer “Scan”. Selecteer alleen de items die hieronder zijn genoemd:

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyServer = http=http://127.0.0.1:9880

Klik op 'Fix checked' om de items te verwijderen.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis.

En hang dan een nieuw logje van HijackThis in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb waarschijnlijk gedrukt op alleen scannen,waardoor er geen log is gemaakt.

Maar het heeft gewerkt!!!!! Heb de laptop opnieuw opgestart en door kunnen klikken naar alle websites. Mijn buienradar app in de rechtsbovenhoek op het beeldscherm startte meteen op dus

zag al dat het heeft gewerkt.

Hartstikke bedankt en ben er heel blij mee!

Zijn er nu nog vervolg stappen die ik moet doen om de situatie zo te houden? En kon u zien waar het aan lag, of ik inderdaad een virus had opgelopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er was inderdaad een besmetting aanwezig. Maar die is nu verwijderd door de verschillende acties.

Om het geheel af te werken mag je de gebruikte tools en nog wat overbodige bestanden verwijderen:

Download 51a5ce45263de-delfix.pngDelfix by Xplode naar het bureaublad.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.

Zet nu vinkjes voor de volgende items:

  • Remove disinfection tools
  • Purge System Restore
  • Reset system settings

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.

Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft u echter niet te plaatsen.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”.

Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”.

Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes!!! na 3 keer analyseren en fouten verwijderen gaf hij niets meer aan. De laptop opnieuw opgestart voor de zekerheid maar alles werkt. Ben er heel blij mee en ben jullie/jou erg dankbaar.

Hartstikke top dat zo mensen gratis geholpen kunnen worden op een manier die begrijpelijk is als je al een beetje je weg weet op de pc :-)

Dat jullie maar nog veel mensen mogen helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.