Ga naar inhoud

Sony vaio speelt geen geluid af en loopt vast

Aanbevolen berichten

Beide afbeelding van CPU in bijlage.

Mijn pc is vandaag eveneens onverwachts afgesloten. Ik was niet aanwezig op dit moment en er stond dan ook niets open die te maken heeft met video, enkel muziek die ik had gepauzeerd. Ik hiervan de event log opgevraagd. Deze kan ik evenwel niet toevoegen in bijlage en online geraak ik er ook niet aan, geeft altijd een error.

post-6416-1417705841,9268_thumb.jpg

- - - Updated - - -

Ik denk dat het op deze manier toch is gelukt de event log te kopieren.

[ATTACH]33773[/ATTACH]

post-6416-1417705841,8695_thumb.jpg

eventlog.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Die eventlog maakt ons niet veel wijzer.

Download Blue Screen View.

Start het programma op.

Je zal nu een overzicht krijgen van de laatste foutmeldingen en Minidumps (.dmp-bestand).

Selecteer het eerste bestand uit de lijst onder Dump File en druk op Ctrl+A

Klik vervolgens op File (Bestand) en daarna op Save Selected Items (geselecteerde items opslaan) (Ctrl+S)

Sla het bestand op je bureaublad op.

Voeg nu het bestand als bijlage toe aan je volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat dacht ik al. Leek ook chinees voor mij, maar ik ken er dan ook niet veel van :-) Sorry.

Ik heb bluescreenview gedaan, maar daar staat niks bij in verband met de laatste keer. Dat was immers gisteren, terwijl hier enkel melding wordt gemaakt van 10/07 en 07/05. In bijlage toch het bestand.

[ATTACH]33780[/ATTACH]

bluescreenview.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.