Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Download adwcleaner.pngAdwCleaner by Xplode naar het bureaublad.

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren,
  • Door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik op Scan.
  • Klik vervolgens op Clean.
  • Klik bij Herstarten Noodzakelijk op OK

Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal een logfile.

Anders is het hier terug te vinden C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s0].txt.

Logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s0].txt als bijlage toe aan het volgende bericht.
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Geplaatst:

Bedankt voor de hulp! Ik heb intussen mijn geluid terug en kan opnieuw inloggen op Skype. Alleen bevriest mijn pc nog steeds bij videocalls en afspelen van video.

Ik heb inmiddels de scan met AdwCleaner uitgevoerd. In bijlage mijn logje.

[ATTACH]33645[/ATTACH]

AdwCleaner[S0].txt

Geplaatst:

De malwareopruiming is afgerond.

We moeten enkel de tools nog opruimen.

Download 51a5ce45263de-delfix.pngDelfix by Xplode naar het bureaublad.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.

Zet nu vinkjes voor de volgende items:

  • Remove disinfection tools
  • Purge System Restore
  • Reset system settings

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.

Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft u echter niet te plaatsen.

En dan kunnen we ons nu bezig houden met het ander probleem.

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

525a111b37ea3-Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Geplaatst:

Ik heb even gezocht bij ATI naar de nieuwste drivers voor je grafische kaart maar die zijn helaas niet compatibel met Sony Vaio notebooks.

We zullen dus bij Sony zelf moeten zoeken naar drivers maar daarvoor hebben we wel het juiste model of type nodig van je notebook.

Kan je dat een opgeven?

Geplaatst:

Dan kan je deze driver proberen.

Vakje aanvinken en klikken op de download knop.

Het bestand EP0000230054.exe opslaan op de pc en daarna dubbelklikken op het bestand om de driver te installeren.

Volg de richtlijnen van de installatieprocedure en herstart de pc na de installatie.

Laat maar weten of het iets heeft veranderd aan de situatie.

Geplaatst:

Mijn pc loopt nu niet meer vast bij het bekijken van video, maar wel nog bij videocalls. Het is wel al een stuk verminderd.

Bedankt voor de hulp.

Geplaatst:

Misschien ligt het aan de systeembelasting tijdens een videocall.

Voer onderstaande uit bij normaal gebruik van de pc.

Druk gelijktijdig de toetsen Ctrl-Alt en Delete in en kies nu "Taakbeheer starten".

Selecteer de Tab Processen en klik vervolgens onderaan op "Processen van alle gebruikers weergeven".

Klik nu op de hoofding van de kolom "processor" tot de processen die cpu verbruiken bovenaan staan.

Maak nu van je Taakbeheer een afbeelding. (Een afbeelding kan je maken met het knipprogramma.)

Voer hetzelfde nogmaals uit bij een videocall als die vastloopt.

Voeg beide afbeeldingen toe als bijlage in je volgende bericht.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.