Ga naar inhoud

Wel verbinding, maar beperkte toegang

Bammens

Aanbevolen berichten

Mijn dochter komt morgen naar huis en is vandaag de hele dag onderweg.

De laptop zal het bij haar thuis normaal doen. Maar ik meld me toch graag nog even als ze thuis is. Misschien kunnen jullie dan toch iets doen.

Voor zover even heel erg bedankt.

Groet,

Bammens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

[ATTACH]33710[/ATTACH]

Hierbij kom ik nog even terug op bovenstaande discussie.

Even een korte samenvatting:

Nieuwe laptop van mijn dochter gaat thuis probleemloos op internet.

Op de camping in Luxemburg waar zij een huisje heeft - en daar dus regelmatig is - geeft hij aan dat hij verbonden is met de Camping WiFi.

Ze heeft hier echter "beperkte toegang" en kan niet op internet komen.

Facebook werkt normaal.

Telefoon en IPad werken ook normaal.

Malwarebytes heeft geen problemen ontdekt.

Tijdens de installatie (vorige week) had ik er de gratis AVG virusscanner opgezet. Deze hebben we, evenals de Malwarebytes, verwijderd.

Probleem bleef.

Instellingen waren volgens mij allemaal correct en hij zocht ook automatisch naar IP adres.

Inmiddels is mijn dochter thuis en de laptop werkt normaal op internet.

Is het mogelijk dat jullie toch nog even een blik werpen? Ik voeg een HijackThis logfile bij.

hijackthis_12072014.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit ziet er probleemloos uit ... dus lijkt het probleem toch te liggen bij de WIFI op de camping en de verbinding tussen de laptop en de router daar (of enig ander storend element in de internetverbinding op de camping).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel erg bedankt.

Blijft voor mij toch de vraag waarom haar oude laptop op die camping probleemloos werkte.

Zou Firewall de verbinding tegen kunnen houden?

Is inderdaad een vreemde zaak. Firewall zou één van de mogelijkheden kunnen zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.