Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

ik heb gisteren via via Far Cry 2 gekregen. Na de installatie (die probleemloos verliep) en het zoeken van een geschikte crack wilde ik beginnen met spelen, maar hier ging het fout.

Na het opstartscherm van Far Cry, krijg ik alleen maar een zwart scherm. Ik hoor het geluid bij het spel, ik hoor de effecten als ik met mijn de toetsen beweeg door het menu, maar ik krijg geen beeld.

Ik heb dan geprobeed om de nieuwe DirectX af te halen en ook heb ik gekeken voor nieuwe drivers voor mijn videokaart. Omdat dat gisteren allemaal niet hielp, heb ik alles er afgezwierd en Far Cry opnieuw geïnstalleerd. Ik heb nu gewoon hetzelfde probleem van het zwarte scherm.

Hopelijk kan iemand mij helpen, alvast bedankt

Mijn pc is:

Acer M3610

processor = Genuine Intel 2140 @ 1.60 GHz

2 GB ram

videokaart is ATI Radeon Xpress 1250 (gisteren stond daar w el Xpress 1200).

Geplaatst:

Beste Sovereign,

Je spreekt van een crack om het spel te activeren dus neem ik aan dat het niet gaat om een originele versie van het spel maar een gemanipuleerde versie.

Ik wil geen moraalridder spelen maar als je de forumregels even had doorgenomen had je geweten dat er geen hulp wordt geboden bij illegale praktijken.

Geplaatst:

oeps, dat wist ik niet. Ik wil zeker niet in slechte papieren komen te staan op het forum want ik heb hier al enkele erg waardvolle tips gekregen.

Sorry en bedankt

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.