Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

mijn dochter heb een probleem ze kan geen post meer lezen in haar hotmail, dus ze kan geen beveiligingscode gebruiken voor haar account want ze kan niks aflezen hoe is dat op te lossenze moet haar hotmail adres invoeren om een code te ontvangen,n

maar aangezien ze niks kan lezen in haar hotmail staan wij voor een raadsel HELP A.U.B:adore::adore:

Geplaatst:

Je bent niet de eerste die met dergelijke problemen worstelt en je zal helaas ook niet de laatste zijn ... het enige wat je nog kan doen, als het via de reeds bewandelde wegen niet lukt, is je probleem op het Outlook.com-forum van Microsoft posten, maar eerlijk gezegd vrees ik er een beetje voor ... :dong:

Volgens het antwoord van MicrosoftHelpt in dit topic hebben de mensen van hun eigen forum toegang tot de accounts.

Een gouden raad voor de toekomst: gebruik die hotmail-accounts voor spielerei en zeker niet voor echt belangrijke zaken ... daarvoor gebruik je beter het account van je provider of een gmailaccount waarmee héél wat minder van dergelijke problemen zijn.

Succes !

Geplaatst:

Ik had uit je uitleg in bericht #1 opgemaakt dat je reeds pogingen gedaan had om het account terug te bereiken: probeerde je reeds om via deze link het hotmailaccount te bereiken ? ...

Geplaatst:

ik ga vanmiddag ff naar mijn dochter kijken wat we kunnen doen nog 1 vraag hoe kan ik haar Hotmail verplaatsen naar windows live mail? vind ik zelf beter werken dan hotmail

Geplaatst:

Eens het hotmailaccount opnieuw toegankelijk is kan je hem inderdaad ook benaderen via Windows Live Mail, zie deze info ... maar dat zit je imho niet met één maar met twee nadelen:

- je blijft nog altijd bij die brakke hotmail, zie mijn aanbevelingen in bericht #2 (e-mailaccount van je provider of gmail).

- dan ga je ook nog eens benaderen via Windows Live Mail: stel dat je harde schijf het begeeft, dan ben je (opnieuw) alles kwijt.

Geplaatst: (aangepast)

Right on! The information you submitted for xxxxxxxx@hotmail.com has been verified.

Click this link to reset your password:

https://account.live.com/password/resetconfirm?otc=*Cnr0cLdNxogzxqORffSarxP9paOJFCDrEuA0AojLwtKD4cD!B*SzCyqFSWoxnP10dKdP30jPl67l!LWac**UMSU$&mn=xxxxxxxx%40hotmail.com&cxt=Acsr

If you didn't make this request, click this link to cancel:

https://account.live.com/password/resetcancel?otc=*Cnr0cLdNxogzxqORffSarxP9paOJFCDrEuA0AojLwtKD4cD!B*SzCyqFSWoxnP10dKdP30jPl67l!LWac**UMSU$&mn=xxxxxxxx%40hotmail.com&cxt=Acsr

After you reset your password, we highly recommend that you update your security information to help keep your account more secure. Adding a phone number, an alternate email address, or a trusted PC will help you get back into your account if you ever lose access to it in the future.

Go to https://account.live.com/proofs/manage to sign into your account and manage your security information.

Thanks,

The Microsoft account team

wat staat mij te doen aangezien mijn engels niet zo best is

aangepast door iEscape
e-mailadres onherkenbaar gemaakt
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.