Ga naar inhoud

Probleem met windows dvd-maker

Josken

Aanbevolen berichten

Beste Karel

Heb SP1 opnieuw geüpdatet en daarna gepoogd om mijn film te publiceren, echter zonder resultaat. Na 14.9% werd het proces stilgelegd met de melding 'Onbekende fout, kan uw film niet publiceren'.

Daarna een nieuwe 'Standaard' Account aangemaakt. Als beloning krijgt men een kraaknette Windows Movie Maker maar als nieuwe gebruiker kan men niet aan de lopende filmprojecten. Oplossing: vlug een project gestart met alleen videofragmenten voor een duurtijd van 35 min. De ruwe film gepubliceerd. Op 53.9% bleef het branden steken zonder een foutmelding te geven. Na het nodige geduld opgebracht te hebben het proces zelf afgesloten.

Besluit: op mijn computer werkt het dus blijkbaar niet, misschien hebben andere gebruikers er wel iets aan.

Beste Karel, zal ik nog wat verder wachten op de verlossende tip of op een update van Vista of zal ik mij noodgedwongen een betaalbaar MovieMaker programma aanschaffen en dan mijn film geheel opnieuw componeren ? Voorlopig kies ik voor de eerste optie en wacht nog even af. Misschien zijn er nog leden van het forum met ideeën. Ik wil ze gerust allemaal uitproberen tot foefelen in het register toe.

Ik wil alvast iedereen bedanken die helpt zoeken naar een oplossing voor dat 'zotmakende' probleem.

Josken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad erg frusterend. Heel vervelend ook dat de foutmelding zo schaars is in informatie. Hierdoor word het wel erg moeilijk natuurlijk.

Nu wat je kan proberen, is de map met het opgeslagen project verhuizen naar een tweede pc mocht u deze hebben en daar branden.

Als u natuurlijk geen tweede pc hebt is dit wat moeilijk natuurlijk.

Ik zoek alsnog nog even verder, wie weet vindt ik nog een gouden tip.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.