Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb sinds een paar maanden een Asus Laptop (de X75VC-TY058H) en ik heb de laatste dagen problemen met het geluid.

Zo komt er de ene dag bijvoorbeeld wel geluid uit de speakers en de dag erna weer niet meer.

Zonet ook. Eerst hoorde ik niets en na de laptop uitgeschakeld te hebben en weer opgestart te hebben, had ik ineens wel weer geluid.

Waaraan kan dit liggen? Hopelijk heeft iemand tips, want dit is best wel vervelend... Echt stuk is het blijkbaar niet, want waarom werkt het soms wel en soms niet? Hopelijk heeft iemand raad...

Geplaatst:
ik heb de laatste dagen problemen met het geluid.

Ben je al eens, door het uitvoeren van een systeemherstel, teruggekeerd naar een tijdstip van voor de problemen ?

Geplaatst:

Het probleem is dat ik niet exact weet sinds wanneer dit is... Heb al eens een recent systeemherstel gedaan, maar dit heeft toen niets opgeleverd. Zal nog eens proberen met een iets ouder systeemherstel.

Geplaatst:
Zal nog eens proberen met een iets ouder systeemherstel.

Ondertussen zijn we een aantal dagen verder: hoe staat het met de problemen ? ...

Geplaatst:

Ik heb inmiddels een systeemherstel ver genoeg in het verleden uitgevoerd en ik moet zeggen dat ik tot op nu geen problemen meer heb gehad met het geluid... Enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?

Het systeemherstel heeft wel héél lang geduurd. Ik denk een tiental uur ongeveer.

Bedankt voor de tip alvast! Ik hoop dat het definitief opgelost is nu.

Geplaatst:

Fijn te lezen dat het opgelost is door het systeemherstel maar 10 uur voor een systeemherstel is echt wel extreem lang ... :dong:

Eventjes dieper kijken dan: kan je het onderstaande uitvoeren en het gevraagde logje hier in je topic posten ? ...

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een instructievideo.

Geplaatst:

Aangezien er geen reactie meer komt op dit topic, besluit ik dat het probleem opgelost is en wordt het topic afgesloten ... mocht je het topic willen heropenen, stuur dan eventjes een privébericht naar mij of naar één van de andere teamleden.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.