Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik had hier in het archief een vba code gevonden die data uit een database filterde en op een ander worksheet zet.

Nu heb ik dit proberen aan te passen om in mijn worksheet te zetten maar daar loopt nu het een en ander fout

zo zet hij bijvoorbeeld de eerste persoon in elke sheet en geeft hij niet heel de rij weer

de namen zijn weg gedaan om dat dat vertrouwelijke info is.

ik hoop dat jullie me kunnen helpen

grtz zercules

[ATTACH]33849[/ATTACH]

STAT 2014 - forum.xlsm

Geplaatst:

De code die jij hebt staan is wat boven mijn petje maar ik stak er een en ander van op.

Ik kreeg het niet goed en daarom maakte ik van scratch een eigen versie. (zie bijlage). Allicht is ze niet zo performant maar wel leesbaarder ,-)

Hopelijk heb je er wat aan.

NamenNaarTabbladen_plx.xlsm

Geplaatst:

na nader gebruik is ze niet helemaal goed sorry

omdat dit maar een deeltje is van een volledige werkmap kan ik geen tabbladen laten verwijderen

als ik dat stukje eruit haal zet hij die waarden dubbel op de tabbladen

Geplaatst:

Kan je een schermafdrukje maken van de tabbladen die niet mogen verdwijnen? Dan pas ik de code aan zodat enkel de tabbladen met de namen van de geneesheren worden verwijderd.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.