Ga naar inhoud

Laptop blijft hangen op Welkom beeld


Aanbevolen berichten

Hey iedereen,

Mijn laptop heeft sinds kort meerdere virussen gehad, maar die zijn door AVG verwijderd.

Deze virussen hebben wat problemen veroorzaakt op mijn laptop (Geen geluid, muis, toetsenbord, ...).

Nu heb ik in de veilige modus systeemherstel gedaan en dat is ook gelukt.

Maar nu ik terug wil naar de normale modus blijft het beeld staan op het Welkom scherm, terwijl het rondje blijft draaien.

Kan iemand me helpen?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelly20,

welkom op PC-Helpforum.be.

Je topic werd verplaatst naar Bestrijding malware & virussen, zo blijft het forum overzichtelijk.

Kan je het onderstaande uitvoeren (veilige modus met netwerkmogelijkheden) en het gevraagde logje hier in je topic posten ? ...

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

  {03EB0E9C-7A91-4381-A220-9B52B641CDB1};c
 C:\Program Files (x86)\IObit Apps Toolbar;fs
 {3444c3c5-6c56-4a16-a453-832b05bf6ea4};c
 {ae07101b-46d4-4a98-af68-0333ea26e113};c
 SearchSettings;s
 C:\Program Files (x86)\Common Files\Spigot\Search Settings;fs
 iLivid;s
 C:\Users\Fons Janssens\AppData\Local\iLivid;fs
 Application Updater;s
 C:\Program Files (x86)\Application Updater;fs
 CltMngSvc;s
 SafetyNutManager;s
 C:\Program Files (x86)\Movies Toolbar;fs
 vToolbarUpdater15.5.0;s
 C:\Program Files (x86)\Common Files\AVG Secure Search\vToolbarUpdater;fs
 C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\searchplugins\Ask.xml;f
 C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\searchplugins\dosearches.xml;f
 C:\Users\Fons Janssens\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\tuljtvbc.default\extensions\2f86d471-1122-4c15-901a-d7fd67316cd9@ca42b8d2-0eb6-47be-84a2-6d95abe186e8.com;fs
 C:\Users\Fons Janssens\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\tuljtvbc.default\extensions\staged;fs
 C:\Users\Fons Janssens\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\tuljtvbc.default\extensions\{3444c3c5-6c56-4a16-a453-832b05bf6ea4};fs
 C:\Users\Fons Janssens\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\tuljtvbc.default\extensions\{ACAA314B-EEBA-48e4-AD47-84E31C44796C};fs
 C:\Users\Fons Janssens\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\tuljtvbc.default\extensions\{badea1ae-72ed-4f6a-8c37-4db9a4ac7bc9};fs
 C:\Users\Fons Janssens\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\tuljtvbc.default\searchplugins\Ask.xml;f
 C:\Users\Fons Janssens\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\tuljtvbc.default\searchplugins\
 Web Search.xml;f
 C:\Users\Fons Janssens\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\tuljtvbc.default\searchplugins\WebSearch.xml;f
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{47A92A2D-E96E-F911-C165-2F1FAFDAE075}];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{641D01B4-3035-8C7E-501F-297814D02176}];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{03EB0E9C-7A91-4381-A220-9B52B641CDB1}];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{3444c3c5-6c56-4a16-a453-832b05bf6ea4}];r64
 [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r64
 "iLivid"=-;r64
 [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r64
 ""=-;r64
 "SearchSettings"=-;r64
 [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows];r64
 "AppInit_DLLs"=-;r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\bitguard.exe];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\bprotect.exe];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\bpsvc.exe];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\browsemngr.exe];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\browserdefender.exe];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\browsermngr.exe];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\browserprotect.exe];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\browsersafeguard.exe];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\bundlesweetimsetup.exe];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\cltmngsvc.exe];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\delta babylon.exe];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\delta tb.exe];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\delta2.exe];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\deltainstaller.exe];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\deltasetup.exe];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\deltatb.exe];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\deltatb_2501-c733154b.exe];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\dprotectsvc.exe]:r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\iminentsetup.exe];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\jumpflip];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\protectedsearch.exe];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\rjatydimofu.exe];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\searchinstaller.exe];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\searchprotection.exe];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\searchprotector.exe];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\searchsettings.exe];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\searchsettings64.exe];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\snapdo.exe];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\stinst32.exe];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\stinst64.exe];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\sweetimsetup.exe];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\tbdelta.exetoolbar783881609.exe];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\umbrella.exe];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\utiljumpflip.exe];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\volaro];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\vonteera];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\websteroids.exe];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\websteroidsservice.exe];r64
 C:\ProgramData\NEuxtCOupu;fs
 C:\Program Files (x86)\NEuxtCOupu;fs
 C:\Users\Fons Janssens\AppData\Roaming\FirefoxToolbar;fs
 C:\ProgramData\SafetyNut;fs
 C:\Users\Fons Janssens\AppData\Roaming\EZDownloader;fs
 C:\ProgramData\SearcH-NewTuab;fs
 C:\Program Files (x86)\SearcH-NewTuab;fs
 C:\ProgramData\AnyAppSnow:fs
 C:\Program Files (x86)\SW-Booster;fs
 C:\ProgramData\Adblocker;fs
 C:\Program Files (x86)\Adblocker;fs
 C:\ProgramData\save oon;fs
 C:\Program Files (x86)\save oon;fs
 C:\ProgramData\8f18197b198d858a;fs
 C:\ProgramData\InstallMate;fs
 C:\ProgramData\Wincert;fs
 C:\Program Files (x86)\SearchProtect;fs
 C:\Program Files (x86)\PricePeep;fs
 C:\Users\Fons Janssens\AppData\Roaming\DVDVideoSoft;fs
 emptyfolderscheck;delete 
startupall; 
filesrcm;

  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.
  • Do a Deep Scan

  • Auto Clean
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

 
 C:\Users\HomeGroupUser$\AppData\Local\Torch;fs
 C:\Users\HomeGroupUser$\AppData\Local\Chromatic Browser;fs
 C:\Users\Gast\AppData\Local\Torch;fs
 C:\Users\Gast\AppData\Local\Chromatic Browser;fs
 C:\Users\Fons Janssens\AppData\Local\Torch;fs
 C:\Users\Fons Janssens\AppData\Local\Chromatic Browser;fs
 C:\Users\Administrator\AppData\Local\Torch;fs
 C:\Users\Administrator\AppData\Local\Chromatic Browser;fs
 C:\Windows\tasks\SW-Booster-S-5415902620.job;f
 C:\programdata\anyappsnow\sw-booster;fs
 C:\Windows\SysNative\tasks\JetCleanLoginCheckUpdate;fs
 C:\Program Files (x86)\BlueSprig\JetClean;fs
 C:\Windows\SysNative\tasks\SW-Booster-S-5415902620;fs
 C:\Users\Fons Janssens\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\tuljtvbc.default\extensions\{ACAA314B-EEBA-48e4-AD47-84E31C44796C};fs
 C:\Users\Fons Janssens\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\tuljtvbc.default\extensions\ascsurfingprotection@iobit.com;fs
 C:\Users\Fons Janssens\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\tuljtvbc.default\extensions\2f86d471-1122-4c15-901a-d7fd67316cd9@ca42b8d2-0eb6-47be-84a2-6d95abe186e8.com;fs
 C:\Users\Fons Janssens\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\tuljtvbc.default\extensions\{3444c3c5-6c56-4a16-a453-832b05bf6ea4};fs
 CHRdefaults;
 autoclean;

  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download adwcleaner.pngAdwCleaner by Xplode naar het bureaublad.

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren,
  • Door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik op Scan.
  • Klik vervolgens op Clean.
  • Klik bij Herstarten Noodzakelijk op OK

Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal een logfile.

Anders is het hier terug te vinden C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s0].txt.

Logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s0].txt als bijlage toe aan het volgende bericht.
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.