Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Je bedoelt ik moet kijken of opstarten WEL lukt en mocht het WEL lukken.....?

Sorry als ik dom overkom, maar ik wil echt stap voor stap dit doen, anders ben ik echt alles kwijt wat ik heb :P

• Reacties 68
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

met opstarten, bedoel je dat ik nu mijn laptop moet uitzetten en cd eruit en opnieuw met die andere cd erin op moet starten?

Geplaatst:

Je mag proberen de laptop normaal op te starten ... mocht dat niet lukken, dan mag je aan de slag met de herstelschijf om te kijken of deze de Windowsinstallatie deze keer wel vindt.

Geplaatst:

We bekijken dit verder nadat je eerst alle bestanden die je wenst te behouden hebt veilig gesteld d.m.v. een Ubuntu Live CD ... neem de handleiding grondig door en wees ZEER ALERT wanneer je deze CD gaat gebruiken: kies voor uitproberen en NIET voor installeren.

Geplaatst: (aangepast)

Bedankt, ik ga even doen.

Mijn laptop is 32 bit en heeft 3 GB ram. Welke moet ik kiezen bij het downloaden van ubuntu? Als ik 32 bit doe, staat er for machines with less than 2gb ram?

aangepast door abbas
Geplaatst:

Ondertussen heb ik al mijn bestanden veilig gesteld via Ubuntu. Ik heb nogmaals via herstelschijf geprobeerd en nog steeds is het leeg.

Geplaatst:

Goed zo (ik bedoel het veiligstellen van de bestanden).

Je werkt met een 32-bit Windows 7, waarvan je geen installatieschijf hebt ... over welke versie gaat het (Home Premium, Professional, Ultimate, ...) en op welke manier heb je de activatie uitgevoerd ?

Geplaatst:

Een update naar Windows 7, da's iets wat niet bestaat ... dus ofwel deed je vanuit de bestaande Windows Vista een upgrade naar Windows 7 (download via link na e-mail van Acer ? ... ), ofwel werd er een volledige nieuwe installatie van Windows 7 uitgevoerd ?

De recoverypartitie is momenteel niet meer aanwezig op je laptop, dus die werd sowieso door iemand verwijderd.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.