Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 68
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

OK, blijft de vraag of je over een activatiesleutel voor Windows 7 beschikt of enkel voor Vista, die zou onderaan op je laptop moeten kleven ?

Geplaatst:

Dan gaan we je harde schijf testen alvorens we richting herinstallatie gaan: start op vanop de MiniTool CD en kies voor Surface Test ... wat is hier het resultaat van ?

Foto posten na het uitvoeren van deze test is prima hoor.

Geplaatst:

Dat ziet er alvast goed uit ! :top:

Start op vanop de MiniTool CD en formatteer beide aanwezige partities (NTFS) ... na het formatteren ken je de letter C toe aan de partitie van 97.7GB en de letter D aan de partitie van 200.4GB.

Na het toewijzen van de letters kan je nog labels toevoegen: voor de C-partitie kies je OS en voor de D-partitie kies je DATA.

Geplaatst:

Dus ik moet weer opnieuw opstarten met de minitools of gewoon deze wegklikken? PS nvm ik kan niet wegklikken.

En ben ik dan alles kwijt als ik formateer?

Geplaatst:

Ja, je bent alles "kwijt" (je hebt alles veilig gesteld via de Ubuntu Live CD) na het formatteren want we gaan Windows Vista volledig opnieuw installeren ... je mag voor het formatteren vertrekken vanuit het momenteel geopende venster van MiniTool.

Geplaatst:

Ah jammer, ben ik mijn programma's kwijt. Maar heb gelukkig mijn bestanden nog.

Top ga ik doen, houd je op de hoogte!

- - - Updated - - -

Ik krijg dit beeld en ik kan nog steeds de letter niet veranderen.

post-49641-1417705849,2526_thumb.jpg

Geplaatst:

Ik zie een geformatteerde C- en D-partitie, dat lijkt me ok te zijn ... de labels (OS en DATA) kan je toekennen via Set Label, maar da's op zich geen noodzaak.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.