Ga naar inhoud

office word en exe l2007 printen de bestanden niet uit.


henk253

Aanbevolen berichten

  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

de herstel installatie van office.

De printer heb ik al meerdere keren geinstalleerd gereset we hadden nog oude sporen gevonden in de regedit deze verwijderd ook vind ik bepaalde dingen vreemd bv.

Je ziet steeds dat het een Hpdeskjet 1010 serie is maar in apparaatbeheer kom je die niet tegen wel de HP Deskjet1010serie(REST)

Als ik via apparaatbeheer ga en schakel de HP Deskjet1010serie(REST) usb aansluiting uit.

post-15863-1417705879,2154_thumb.jpg

en ga naar een word dat is op geslagen in pdf bestand en klik op afdrukken dan print hij deze pagina zo uit, maar het gekste is dat ik een melding in beeld krijg van de printer

post-15863-1417705879,506_thumb.jpg

Ook had ik het tekstverwerking programma AbiWord 2.8 geinstalleerd en een bestand geopend en gekopierd en geplakt daar in dat programma en deze print hij wel zo uit en OpenOffice 4.1 niet en Office word ook niet.

bedankt voor de tip ivm downloaden office ik ga het even uit zoeken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer het eens met de nieuwste drivers.

Basispakket: enkel de drivers.

Volledig pakket: drivers + software.

Eerst de huidige installatie verwijderen en het register opruimen met CCleaner.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Register” en klik dan op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”.

Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Daarna de nieuwe drivers installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor je reactie

Ik heb software verwijderd zoals je aan gaf ook had ik het programma CCleaner laten draaien en 3 x aan geklikt zodat alles weg was.

Ook had ik het regedit nog verder gecontroleerd en alles verwijder wat met deksjet 1010 te maken had.

Stroom stekker er uit opstarten en installeren toen gevraagd werd usb stekker geplaatst en stuur programma werd geinstalleerd ide basisinstal had al de nieuwste drivers.

Opnieuw opgestart en naar office word maar status van staat op "niet actief"

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien heeft dit geen zin maar viel me dit op en zal best heel normaal zijn maar wou het even vermelden.

Ik had de usbprinterkabel los gemaakt van de printer en printer aan gezet, word bestand geopend en op afdrukken geklikt stond deze op niet aktief, heb toen bestand afgedrukt die op geslagen was vanuit een word naar pdf bestand en op afdrukken geklikt

Toen wijzigde de niet aktief in:

[ATTACH=CONFIG]34415[/ATTACH]

Deze had ik in wacht rij geannuleerd en de status kwam weer op niet aktief terwijl de stekker er nog niet in zat.

Ik gebruik ook de zelfde USBprinterkabel die toen bij mijn HP deskjet 5900 printer zat.

Bij de deskjet 1010 zat namelijk geen bij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om de printers te zien in apparaatbeheer klik je bovenaan op beeld en dan kies je voor verborgen apparaten weergeven.

Dit lost natuurlijk je probleem niet op maar het is wel handig om te weten.

We gaan nog iets proberen.

Koppel de printer los van de usb poort.

Eerst de huidige installatie verwijderen en het register opruimen met CCleaner.

Koppel de printer terug aan in de usb poort.

Misschien wordt er nu reeds nieuwe hardware gevonden en krijg je daar een melding van.

Als windows geschikte drivers kan vinden, zal de installatie waarschijnlijk automatisch gestart worden.

Laat windows anders op het internet zoeken naar geschikte drivers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor het mee denken.

Zoals je gezegt hebt verwijderd en usb stekker weer er in op de pc en hij zocht de stuurapparaten op de pc

post-15863-1417705885,5676_thumb.jpg

Daarna kwam een scherm om de vraag om de installatie schijf of via Hp support dus via die site de basis driver geinstalleerd.

In apparaatbeheer stond hij ook nu moest wel eerst printer aan zetten en toen werd venster ververst en kwam een regel printers in zicht via de manier dat je aan gaf.

post-15863-1417705885,598_thumb.jpg

Naar apparaten en printers gegaan en eigenschappen printer en op testpagina afdrukken

post-15863-1417705885,6458_thumb.jpg

foutmelding

post-15863-1417705885,6917_thumb.jpg

zoeken naar die fouten

post-15863-1417705885,7111_thumb.jpg

en uit voeren als administrator

post-15863-1417705885,7537_thumb.jpg

Dan geeft hij aan delen dit normaal voor een netwerk printer maar dat is deze niet.

Zet je hem op delen dan werkt het nog steeds niet.

Ik dacht doe er ff plaatjes bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.