Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn cd/dvd device is alleen zichtbaar in apparaatbeheer,maar niet meer in mijn computer met als gevolg dat ik dus geen cd's/dvd's kan afspelen.

Weet iemand de oplossing hiervoor.

Geplaatst:

staat hij er nog bij in je configuratiescherm - systeembeheer - computerbeheer - schijfbeheer?

Zo ja, heeft hij eend riveletter? indien niet eentje toekennen (rechtermuisknop en dan in dat menu kiezen)

Geplaatst:

De speler staat wel vermeld in het apparaat beheer,wat ik er na moet doen is me niet helemaal duidelijk,kun je je nader verklaren,ik weet niet wat een "eend riveletter" is

Geplaatst:

Dat is een tikfout, het moet een driveletter zijn :$

onderaan in de lijst zoek je die drive op, daar rechtermuisknop op (niet op de balk ernaast, maar op die grote "tegel" van je drive zelf en kies je voor stationsletters & paden wijzigen, en daar geef je dan de letter op die je DVDlezer moet krijgen. Dan zou hij weer terug moeten komen.

Geplaatst:

ik doe de volgende stappen:

1.configschern

2.apparaatbeheer openen/hardware en apparaten weergeven

3.klik op dvd/cd-rom stations

4.in mijn dell laptop zie ik dan 2 stations,waarvan 1 de Pioneer

dvd +/- RW speler

Hier loop ik vast,want ik zie geen "tegel"

Ik werk trouwens in windows vista

Geplaatst:

ik zie in mijn schijbeheer geen dvd/cd-rom,alleen de harde schijven OS(C:)/Recovery(D:) en Patriot(F:)deze is mijn ready Boost

Onder in het scherm zie ik schijf 0 = recovery(D:) en OS(C:)

schijf 1 = patriot(F:)

Hoe nu verder???

Geplaatst:

Verwijder bij apparaatbeheer je DVDBrander eens en herstart de computer. Windows gaat die daarna automatisch opnieuw installeren, en hopelijk is dan je probleem opgelost

edit; het zou ook aan je drive kunnen liggen, ik heb al 2 dell's gehad met een kapotte DVDbrander (studio 15 toestellen alletwee). Misschien dat de branders die ze gestoken hebben niet de beste zijn?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.