Ga naar inhoud

Mcafee

Aanbevolen berichten

alles gedaan met AVg scan schoon , pc tune up en ook hier komt niets bijzonders uit

kan het te maken hebben gehad met een update van Mcafee zelf zie rond de tijd dat dit probleem begon en patch staan op 30-7

maar ja hier heb je een grant nummer voor nodig

hoe je op de hoogte zal m later nog eens installeren

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

oke bedankt voor de hulp

wel nog steeds problemen met mijn geluidsknoppen

moest iets downloaden van Asus maar dat gaat niet helemaal correct

weer contact opgenomen met Asus

verder lijken dus de problemen met niet werken verkenner redlijk opgelost komt niet meer voor sinds ik dat asus(web) programma verwijderd heb

Link naar reactie
Delen op andere sites

na een ruime week met AV gewerkt te hebben gisteren opnieuw mijn Mcafee account geactiveerd

en wat gebeurt alles doet t (voorlopig) ondanks dat mcafee nioet zou werken pop een alptop die volgens hun virussen had

eigen scans wezen uit dat t wel meeviel maar toch bleven ze volhouden(kan ook maar nu nog even niet te zien en hoop dat t blijft)

konen wel virusverwijdering doen via hun virus verwijderaars maar dat koste € 41.00 (aanbieding, dus niet veel) maar moest je wel over credit card beschikken

Ik dus niet dus wilden ze me niet helpen ??????????

sluit deze voorlopig mocht het opnieuw eburen open ik m weer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.