Ga naar inhoud

Vebinding beperkt & internet valt soms uit


Aanbevolen berichten

vreemd, voor zo'n nieuw product...

je kan nog eens proberen een andere wlan-driver op te halen en te installeren: Laptops and netbooks :: IdeaPad Y Series laptops :: IdeaPad Y510p Notebook - Lenovo (NL)

dan moet je wel even nagaan welke wlan-adapter erin zit, een intel of een atheros, en let op dat je 8.1 en 64 bit driver kiest.

na installatie van de de driver zou ik opnieuw het ding zelf via apparaatbeheer even verwijderen, en via herstart opnieuw installeren, dan weet je zeker dat 'alle bitjes de zelfde kant op wijzen'....

Uhm, ik weet niet welke (intel of broadcom/atheros) drive rik moet downloaden want zo te zien heb ik er twee: post-44585-1417705877,4916_thumb.jpg

Intel WLAN Driver for Windows 8.1 (64-bit) – IdeaPad Y410p, Y510p

of

WLAN Driver (Atheros, Broadcom) for Windows 8.1 (64-bit) – IdeaPad Y410p, Y510p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb weer internetproblemen. Het ging zomaar uit en dan verbond ik terug met hetzelfde netwerk en dan werkte het weer maar dan met 'verbinding is beperkt'. Zelfs als ik die driver gedownload heb vanuit de link dat u gestuurd hebt. Misschien ligt het toch aan de draad dat tussen de modem en router verbonden staat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.