Ga naar inhoud

laptop valt uit bij het inpluggen van de voeding stekker.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

denk ik ook :s, maar zou ikzelf niet eerst eens kunnen mijn laptop openen en kijken waar er eventueel een slecht contact zou kunnen zitten?

de laptop is toch niet meer in garantie dus..

• Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Dag Jens,

Ik heb even gezocht op het internet en heb dit artikel gevonden. Volgens mij is het exact hetzelfde probleem als jij hebt. Aangezien dat je adapter wel werkt bij de laptop van je broer, en je batterij wel kan opladen wanneer je adapter inzit dus waarschijnlijk ook geen slecht contact is, zal het waarschijnlijk het tweede aangegeven probleem zijn: een defect moederbord.

Hopelijk meer geluk wanneer je naar de winkel gaat en heb je niet té hoge kosten.

Geplaatst:

oke bedankt, ik hoop inderdaad dat te kosten niet te hoog zullen oplopen, en ik laat zeker nog iets weten ;)

Nogmaals bedankt allemaal! :)

Geplaatst:

wat ik me nog afvraag is: ik heb een hieren's boot cd en als ik deze insteek werkt de laptop wel op het programma zonder uit te vallen :/ het is enkel bij het installeren/opstarten van windows. enig idee of blijft het probleem hetzelfde?

• 4 weken later...
Geplaatst:

misschien kan je uw hdd eens in de laptop van je broer steken en op die manier terug een OS installeren.

Daarna terug de hdd in jouw laptop steken en kijken wat er gebeurd.

Als beide laptops hetzelfde zijn kan het werken.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.