Ga naar inhoud

Melding over probleem met Acrobat reader terwijl ik met Foxit werk


amazone

Aanbevolen berichten

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Download adwcleaner.pngAdwCleaner by Xplode naar het bureaublad.

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren,
  • Door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik op Scan.
  • Klik vervolgens op Clean.
  • Klik bij Herstarten Noodzakelijk op OK

Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal een logfile.

Anders is het hier terug te vinden C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s0].txt.

Logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s0].txt als bijlage toe aan het volgende bericht.
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Je zou zoek.exe ook op andere PC's kunnen laten runnen, maar dan steeds onder begeleiding. Want elke PC heeft een andere behandeling nodig en die is afhankelijk van wat we aantreffen in dat RSIT-logje. Wil je dat - bij wijze van controle - op andere PC's doen, open dan voor elke andere PC een nieuw topic, zet daar een RSIT-logje in ... en we bekijken het wel voor jou.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb AdwCleaner laten lopen maar slaag er niet het logbestand toe te voegen. Telkens ik op Meer opties druk bevriest mijn Ie

Ik kopieer het dus toch maar hier achter.

Wat ik ook even wil vermelden dat ik intussen de Adobe Reader melding toch nog kreeg (voor ik AdwCleaner liet lopen)

# AdwCleaner v3.307 - Rapport aangemaakt 17/08/2014 op 19:43:24

# Laatste Update 17/08/2014 door Xplode

# Besturingssysteem : Windows Vista Home Premium Service Pack 2 (32 bits)

# Gebruikersnaam : User - L-PC01

# Gestart vanuit : D:\Downloads\adwcleaner_3.307.exe

# Optie : Verwijderen

***** [ Services ] *****

***** [ Bestanden / Mappen ] *****

Bestand Verwijderd : C:\Windows\system32\GroupPolicy\Machine\Registry.pol

***** [ Taken ] *****

***** [ Snelkoppelingen ] *****

***** [ Register ] *****

Sleutel Verwijderd : HKLM\SOFTWARE\Classes\protector_dll.protectorbho

Sleutel Verwijderd : HKLM\SOFTWARE\Classes\protector_dll.protectorbho.1

Sleutel Verwijderd : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Extension Compatibility\{74F475FA-6C75-43BD-AAB9-ECDA6184F600}

Sleutel Verwijderd : HKCU\Software\APN PIP

Sleutel Verwijderd : HKLM\SOFTWARE\PIP

***** [ Browsers ] *****

-\\ Internet Explorer v9.0.8112.16563

*************************

AdwCleaner[R0].txt - [1116 octets] - [17/08/2014 19:34:05]

AdwCleaner[R1].txt - [1177 octets] - [17/08/2014 19:37:58]

AdwCleaner[s0].txt - [1113 octets] - [17/08/2014 19:43:24]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s0].txt - [1173 octets] ##########

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

startupall; 

  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.
  • Installed Programs

  • Running Processes
  • Installer List
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je Java software is verouderd.

Oudere versies hebben lekken die malware de kans geeft om zich te installeren op je systeem.

Ga naar Java en download daar de correcte Java versie.

  • Klik op "Gratis Java-download".
  • Ga akkoord met de licentiebepalingen en klik op de button voor de gratis download.
  • Het bestand JavaSetup wordt aangeboden - kies hier voor "bestand opslaan".
  • Sluit alle programma's die eventueel open zijn - zeker je web browser!
  • Ga dan naar Start > Configuratiescherm > Software en verwijder alle oudere versies van Java uit de Softwarelijst.
  • Vink alles aan met Java Runtime Environment (JRE of J2SE of JAVA) in de naam.
  • Klik dan op Verwijderen of op de Wijzig/Verwijder knop.
  • Herhaal dit tot alle oudere versies verdwenen zijn.
  • Na het verwijderen van alle oudere versies, herstart je pc.
  • Klik vervolgens op JavaSetup om de nieuwste versie van Java te installeren.
  • Vink de installatie van de Ask toolbar uit en ga dan verder met de installatie.

Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

 
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Products\C98364860CAB473408E81B028FA65F7D];r64
 C:\Windows\Installer\13e1f5e.msi;f
 Adobe Acrobat and Reader 8.1.2 Security Update 1;u

  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voila - gedaan - logje bijgevoegd.

Nu hopen dat die Acrobat Reader verdwenen is.

Ik wacht nog even af en kom dan hier terug om als opgelost op te geven.

Ik kan jullie niet genoeg bedanken. Al jaren wordt ik hierv telkens erg goed geholpen als ik een probleem voorleg.

Kan ik jullie op een of andere manier steunen?

- - - Updated - - -

Voila - gedaan en logje bijgevoegd. (zit er 2 keer bij - had probleem met upload)

Ik wacht nog een paar dagen en kom hier dan terug om als opgelost aan te duiden.

Jarenlang al wordt ik hier schitterend geholpen als ik een probleem heb.

Waarvoor nogmaals van harte dank.

Kan ik jullie ook op een of andere manier steunen?

zoek-results3.txt

zoek-results3.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kape ik heb nu wel iets raars voor:

Om te beginnen was mijn Lastpass in Internet Explorer uitgeschakeld. Die kon ik makkelijk weer inschakelen.

Eigenaardiger is dat syncback Free volledig verdwenen is.

Ik heb de gewoonte alles wat ik doe op een PC bij te houden in een Word document.

Omdat ik deze laptop moest gebruiken om mijn kapotte Dell te vervangen had ik (vermoedelijk op 7/8 maar zeker tussen 6/8 en 8/8) Syncback Free geïnstalleerd. Rond die datum installeerde ik ook One Drive (ervoor) en Keepass en Cloudfogger (erna).

Blijkt nu Syncback Free volledig verdwenen (behalve restanten in C/User) terwijl ik het zeker niet de-installeerde. De andere recent geïnstalleerde programma's staan er wel nog op.

Kan zoek.exe dit gedaan hebben?????

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.