Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gyproc plaat staat bekend dat het wifi gedeeltelijk kan tegenhouden maar op 3 meter afstand zou je een goede verbinding moeten hebben.

Mogelijk is de Bbox 2 aan het begeven en je zou naar Belgacom winkel eens bellen of je het mag ruilen in Bbox 3 dat krachtiger is.

Geplaatst:

Heb ik reeds gedaan,

kreeg er geen, omdat ik mijn verbinding kort geleden verlaagd heb tot een start abonnement ipv min maxi van vroeger.

Op bgc community board krijg ik er ook geen reactie meer op ipv vraag voor bbox3

Geplaatst:

Op bgc community board krijg ik er ook geen reactie meer op ipv vraag voor bbox3

Je kan beter in Belgacom winkel gaan en dan krijgt je waarschijnlijk onmiddellijk een mee. Wel de oude mee nemen.

Geplaatst:

tried that, didn't work

dit was ook antwoord van bgc

Momenteel is de mogelijkheid om de bbox 2 kostenloos om te ruilen voor een b-box 3 niet voorzien.

ik kan wel een bbox3 krijgen maar tis te betalen....

mss toch eens denken om binnen enkele maanden over te schakelen naar andere provider

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.