Ga naar inhoud

Probleem met het uitvoeren van .exe files of installatie files.


Aanbevolen berichten

Hallo Smoosh,

Probeer volgende eens:

Download 53f5bdc44aec5-IHF_icon.png[ATTACH]34948[/ATTACH] naar je bureaublad.

Rechtsklik op het gedownloade bestand en kies "Hier Uitpakken".

Dubbelklik op IHF.exe er op om de tool te starten.

Laat de scan rustig zijn werk doen, nadien opent er een logbestand. Voeg dit toe aan je volgende bericht.

Je kan het logbestand ook terugvinden op volgende locatie: C:\IHF.log

IHF.zip

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo,

  1. Kan je even een schermafbeelding van het probleem maken aub? Hoe je een schermafbeelding kan maken lees je hier.
  2. Ga naar start -alle programma's - bureauaccessoires.
    Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.
    Typ sfc /scannow en druk enter. (let op de spatie voor de / )
    Alle windows systeembestanden worden nu gecontroleerd op fouten en indien nodig vervangen door een correcte versie.
    Hou de windows installatie cd/dvd bij de hand (als je er een hebt) want er kan om gevraagd worden.
    Na de scan krijg je een overzicht van de resultaten en een verwijzing naar een CBS logbestand.
    Wanneer u de melding krijgt: "Er zijn geen schendingen van de integriteit gevonden", voert u onderstaande niet uit. Krijgt u wel foutmeldingen, dan kan u onderstaande uitvoeren zodat we in een logje naar je problemen kunnen zien:
    Typ nu findstr /c:"[sR]" %windir%\\Logs\\CBS\\CBS.log > "%userprofile%\\Desktop\\sfcdetails.txt" en druk enter.
    Let op de spatie voor de / en %windir% en voor en na de >.
    Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.
    Voeg dit bestandje toe aan een volgend bericht.
    Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.
  3. Download MBRCheck.exe naar je bureaublad.
    • Dubbelklik op MBRCheck.exe om het programma te openen.
    • Zo'n soort venster zal geopend worden:
      mbrcheck.png
    • Als je (zoals hierboven in de afbeelding) een melding krijgt, typ dan op N en druk op Enter.
    • Druk nogmaals op Enter.
    • Een kladblokbestand genaamd MBRCheck_mm.dd.yy_hh.mm.ss zal op je bureaublad worden opgeslagen. Post de inhoud van dit bestand in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste scan die je me hebt laten uitvoeren heeft gewerkt

Ik kan weer .exe uitvoeren :D

Bedankt :D

Moet ik de tweede scan nog uitvoeren of niet ?

Hij werkt perfect geen problemen met .exe of wat dan ook

Ik ga deze site zeker aanraden aan mijn vrienden.:top:

aangepast door Smoosh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Smoosh,

Fantastisch te mogen vernemen dat de problemen opgelost zijn! :top: Ik moet toegeven dat ik ook stilaan aan het einde van mijn Latijn kwam :D.

Je mag de derde scan (MBRcheck) laten vallen wat mij betreft, dat was gewoon nog een extra malware controle.

Voer onderstaande wel nog even uit om alle gebruikte tools opnieuw te verwijderen en een systeemherstelpunt aan te maken op dit moment.

Download 51a5ce45263de-delfix.pngDelfix by Xplode naar het bureaublad.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.

Zet nu vinkjes voor de volgende items:


  • Remove disinfection tools
  • Purge System Restore
  • Reset system settings

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.

Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft u echter niet te plaatsen.

De map op volgende locatie zal je wel nog handmatig moeten verwijderen (indien aanwezig): C:\Zoek_backup.

Daarnaast zal het programma MalwareByte's Anti-Malware (MBAM) niet door Delfix verwijderd worden. Je kan dit programma eventueel houden als aanvullende malware scanner bovenop je antivirus. Doe hier dan wel regelmatig een scan mee aangezien dit geen realtime protectie biedt zoals je antivirus doet.

Mocht je MBAM liever verwijderen kan je dit doen via het configuratiescherm.

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Het was een plezier je te mogen helpen met dit probleem. Bedankt dat je PCH wil aanraden aan je vrienden, dit appreciëren we enorm!

Nog veel computerplezier :ciao:

Indien je nog vragen hebt, stel gerust!

aangepast door Mako
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.