Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo iedereen, ik heb een probleem.

Als ik mijn UTP-kabel in de achterkant van mijn pc steek, maakt het geen klik geluid en ik krijg ook geen verbinding. Ligt dit aan mijn moederbord of wat? heb snel een oplossing nodig, dank u

Geplaatst:

Als je aan de achterkant aansluit dan zou de lampje moeten branden.

Indien niet dan eens kijken bij de router of de kabel goed vastzit.

Maar het kan zijn dat het stuk is.

Je kan een ander netwerkkaart plaatsen op de moederbord en dat kost niet veel.

Geplaatst:

@ kein1905,

Als ik mijn UTP-kabel in de achterkant van mijn pc steek, maakt het geen klik geluid

Als aanvulling op de reactie van Stegisoft, wellicht is het lipje van de connector gebroken.

post-41531-1417705901,8379_thumb.png

Geplaatst:

In zoekopdracht dit typen: cmd

Met de rechtermuisknop op cmd en dan run als administrator klikken.

Typ nu achter > dit: ipconfig /all > c:\ipconfig.txt (ipconfig spatie /all spatie > spatie c:\ipconfig.txt

Ga nu naar c: en daar vind je ipconfig.txt en dubbelklik erop en kopieert de tekst en zet het in uw volgende bericht

Geplaatst:

Dan op c: gaan en dan ziet je ipconfig en daar op klikken en tekst kopiëren en bij uw volgende bericht plakken.

Als het niet werkt dan ipconfig /all > c:\ipconfig.txt tekst kopiëren en achter > met de rechtermuisknop plakken en dan enter

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.