Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey ik heb de key van windows 8.1 zelf maar geen download ik zou eigenlijk en niet geactieveerde versie in een iso bestand willen hebben dan kan ik hem zelf activeren want ik wil een nederlandse versie hebben ik heb nu wel win 8 maar engels ik ken een taalpakket wel maar dan doet het aanmeldingscherm het biet daarom dan heb ik geen engels aanmeldigsscherm meer

Geplaatst:

ja daar zat een bij maar dat is de download voor als je een key hebt je kunt daar ook zo bij zonder in te loggen wat dat dient als je een key hebt kun je daar ingeven maar er staat altijd op de instalatie dat er geen internet is en ik heb wel verbinding en ben verbonden

Geplaatst:

nee niks werkt bij de 2e stapt zegt die dat ik geen internet verbinding heb als ik dingen online ga doen de download zoekt online bestanden maar dan zegt hij dat ik geen internet heb en er staat aleen vorige en stoppen

Geplaatst:

Voor vragen i.v.m. licenties en technische ondersteuning bij aangekochte producten kan je via deze link contact opnemen met Microsoft, de reactietijd is normaliter binnen de twee werkdagen.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.