Ga naar inhoud

Bepaalde browsers laden sites niet


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een vreemd probleem. Bepaalde websites laden niet. De pagina blijft dan helemaal wit of ik krijg de melding: Geen gegevens ontvangen.

Dit probleem doet zich voor in Google Chrome, Mozilla Firefox en Internet Explorer. Alle websites die hieronder genoemd staan, doen het niet in deze 3 browsers. Ook na herinstallatie van de browsers blijft het probleem zich voordoen. Het gekke is dat diezelfde websites in de browsers Safari en Opera wél gewoon laden.

Voorbeelden van websites die het niet doen:

- FOX Sports Eredivisie en International. Totaal voetbal - foxsports.nl

- TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting

- Alle websites van de publieke omroep (NOS.nl - Nieuws, Sport en Evenementen op Radio, TV en Internet | Nederlandse Omroep Stichting, Kijk en luister op npo.nl - NPO, PowNed etc.)

Ik heb de pc gescand met Avast en Malwarebytes, maar dit heeft het probleem niet opgelost.

Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Je topic werd verplaatst naar Bestrijding malware & virussen, zo blijft het forum overzichtelijk.

Kan je het onderstaande uitvoeren en het gevraagde logje hier in je topic posten ? ...

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

  [-HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\Optimizer Pro];r64
 C:\Program Files (x86)\Optimizer Pro;fs
 [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows];r64
 "AppInit_DLLs"=-;r64
 C:\ProgramData\Fast And Safe;fs
 C:\Program Files (x86)\PennyBee;fs
 C:\ProgramData\b85835eee9c9369c;fs
 C:\ProgramData\InstallMate;fs
 emptyfolderscheck;delete 
startupall; 
filesrcm;

  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.
  • Do a Quick Scan

  • Auto Clean
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's tijdelijk uit, deze kunnen namelijk de werking van Z-Analyse nadelig beïnvloeden.

(hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download 51a612a8b27e2-Zoek.pngZ-Analyse.exe naar het bureaublad.

Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kan je dat negeren, het is namelijk een onterechte waarschuwing.

Z-Analyse.exe uitvoeren

Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.

  • Klik met de rechtermuisknop op Z-Analyse.zip en klik op de optie "Alles uitpakken" als je Z-Analyse.zip gedownload hebt.
  • Dubbelklik vervolgens op Z-Analyse.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Z-Analyse.exe gaat nu een scan uitvoeren, bij sommige systemen kan dit langer dan een kwartier duren.

Z-Analyse-uitvoeren.jpg

  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.
    (Dit logbestand kan je tevens terugvinden op de systeemschijf als C:\\Zoek-results.log.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.